اخبار بازی

شایعه: اطلاعات کاملی از ویژگی‌های Nintendo NX منتشر شد

یک اینسایدر شناخته شده، به تازگی اطلاعاتی را در مورد کنسول NX منتشر کرده است. طی صحبتی که او قبلا با Dual Pixels کرده بود، اطلاعاتی را راجع به بازی‌های Pokemon و مشخصات PS4 و هولولنز مایکروسافت را داد که بعدا همگی درست از آب درآمدند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

اما با این وجود نیز نمی‌توان کاملا به اطلاعاتی که منتشر کرده استناد کرد. اطلاعاتی که او داده به این شرح است:

. کنسول NX، ویژگی دانگل HDMI را خواهد داشت که می‌توان به هر پورت HDMI متصل کرد. NX ورژن پیشرفته‌تری از فناوری استریم کردن را نسبت به Wii U خواهد داشت.
. آنالوگ دسته NX، بازخورد کامل لمسی را خواهد داشت. این حالت طوری است که مثلا وقتی در بازی به دیوار برخورد کنید، ممکن است مقاومت آنالوگ را در درجهت دیگر آن احساس کنید. 
. ممکن است که کنسول NX قابلیت اتصال به هر دستگاهی را از طریق بلوتوث داشته باشد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که مثلا از طریق کنسول، زنگ خوردن موبایل و یا پیغام‌هایی که برای شما ارسال می‌شوند را جواب دهید. 
. قدرت سخت‌ افزاری کنسول NX با قدرت کنسول Xbox One قابل قیاس خواهد بود (یا شاید قدرت یکسانی دارند). معماری کنسول به گونه‌ای خواهد بود که برای برنامه نویسی و توسعه بازی آسان است. 
. این کنسول ویژگی‌هایی فرا تر از ویژگی‌های اجتماعیی از جمله چندنفره آنلاین و برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی را خواهد داشت. بازی Pokémon GO مثال بسیار خوبی است که به شما این ویژگی‌ها را نشان خواهد داد. 
. کنسول NX به گونه‌ای طراحی شده که استفاده از آن بسیار آسان و ساده است. به نظر می‌رسد که با NX می‌توان با یکی از دستگاهای سامسونگ ارتباط برقرار کرد. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا