اخبار بازی

شایعه:بلک بری در حال کار بر روی سه تلفن هوشمند جدید اندرویدی

به نظر میرسد شرکت بلک بری قصد دارد استفاده از سیستم عامل اندروید را به یک استاندارد در خط تولید تلفن های هوشمند جدید خود تبدیل کند.طبق گزارشات این شرکت سه پروژه اندرویدی با اسم رمز جیوه-آرگون و نئون را در دست ساخت دارد که طبق برنامه این شرکت با شروع هر نیمه جدید سال میلادی یک مدل عرضه خواهد شد.

طبق شایعات منتشر شده نئون یک تلقن رده پایین با بدنه آلومینیومی و نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح 1080 خواهد بود. همچنین دارای 3گیگابایت رم و 16گیگابایت حافظه داخلی است. این تلفن در ماه اگوست منتشر خواهد شد.

آرگون طبق شایعات یکی از پرچمداران جدید این شرکت خواهد بود. این تلفن دارای صفحه نماشی QHD با اندازه 5.5 اینچ خواهد بود. از دیگر مشخصات این مدل می توان به استفاده از پردازنده کوالکوم 820 و دارا بودن 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین بلک بری از یک سنسور اثر انگشت و دوربین 21 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. علاوه بر مشخصات ذکر شده آرگون از پورت USB-C استقاده خواهد کرد. تاریخ عرضه این مدل اواسط اکتبر ذکر شده است.

پروژه سوم که تحت عنوان جیوه شناخته می شود دارای یک کیبورد فیزیکی خواهد بود. متاسفانه اطلاعات سخت افزاری این مدل ذکر نشده است. بلک بری تاریخ عرضه این مدل را نیمه اول سال 2017 در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا