اخبار بازی

شان موری: خواهش میکنم ویدئوهای لو رفته از No Man’s Sky را نبینید

ویدئوهایی از بازی مورد انتظار No Man's Sky بر روی اینترنت لو رفته که در همین راستا سازندگان Hello Games بشدت توصیه می کنند که با دیدن این ویدئوها بازی را برای خودتان اسپویل نکنید. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

 

شان موری، موسس شرکت در حساب تویتری خود نوشت: «ما سال ها تلاش کردیم تا بازی را پر از سوپریزهای گوناگون بکنیم. خود شما سال ها برای آن انتظار کشیدید. خواهش می کنم بازی را برای خودتان اسپویل نکنید :(»

 

حالا برایتان جای سوال است که این ویدئوها چطور به اینترنت راه پیدا کرده اند؟ یکی از کاربران Daily Motion به نام Daymeeuhn برای بدست آوردن این نسخه که توسط یکی از خرده فروش ها به بیرون درز کرده و بر روی eBay قرار داده شده بود، مبلغی بالغ بر 1250$ پرداخته است!

 

او برای دلیل کارش چنین می گوید: «از بهترین تجارب گیمینگ من این بود که وقتی بازی به دستم رسید، می دانستم که در این دنیای عظیم کسی به غیر از من وجود ندارد. حتی اگر نیاز به کمک داشتم کسی نبود، نه دوستی، نه سایتی که در موردش بنویسد، نه راهنمایی، هیچ چیز! چرا؟ چون بازی عملا هنوز وجود خارجی ندارد!»

 

بهتر است خاطرنشان کنیم که شرکت سونی وظیفه نشر این بازی را بر عهده دارد و به احتمال زیاد اقدام به حذف ویدئوها از روی اینترنت کند.

این بازی در تاریخ 10 آگوست برای PS4 و 12 آگوست برای PC منتشر خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا