اخبار بازی

سی دی پراجکت رد: کنسول نینتندو NX فوق العاده خواهد بود

اخیرا با مدیر ارتباطات استودیوی «CD Projekt Red» مصاحبه‌ای صورت گرفته و گفته است که چیزهایی را در مورد کنسول جدید و پیش رو نینتندو، می‌داند. او از طرف «CD Projekt Red» گفت که کنسول NX خارق العاده و شگفت انگیز است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید. 

همان‌طور که گفته شد، Fabian Mario Dehla (مدیر ارتباطات سی دی پراجکت رد) مصاحبه‌ای با Rocket Beans TV کرده است و گفت که کنسول جدید نینتندو، دیدنی و جذاب خواهد بود. او گفت: «این کنسول خارق العاده خواهد بود. بازی‌سازها زودتر از دیگران به سخت افزار کنسول‌ها دسترسی دارند و ما نیز به عنوان توسعه دهنده و بازی‌ساز در CD Projekt Red، به سخت افزار کنسول‌ها دسترسی داریم و بنابر این، نکاتی را در مورد NX می‌دانیم و همه‌ی اعضا نیز دید مثبتی نسبت به آن دارند.» 

او توضیحی را در مورد بازخورد و واکنش بازی‌سازهای ژاپنی و اروپایی نسبت به کنسول Wii، داد. در این مورد گفت: «ژاپنی‌ها بر این عقیده بودند که Wii خیلی خوب است اما اروپایی‌ها کمی دیرتر به این موضوع پی بردند اما در مورد NX قضیه متفاوت است زیرا هر بازی‌ساز و توسعه دهنده‌ای که تاکنون در مورد این کنسول صحبت کرده، دیدگاه آن‌ها نسبت به NX بسیار مثبت بوده است.» 

میزبان و مجری برنامه به این نکته اشاره کرد که سخت افزار کنسول NX نسبت به Xbox جدید (اسکورپیو)، بسیار ضعیف است. Fabian Mario Dehla نیز در جواب مجری گفت: «من گمان نمی‌کنم که دیگر این موضوع از اهمیت بالایی برای نینتندو [نسبت به آینده] برخوردار باشد. آیا NX می‌تواند بهتر از Xbox اسکورپیو باشد؟ باید واقع بین باشیم، آیا نینتندو می‌تواند کنسولی قوی‌تر از Xbox بسازد؟ آیا برای نینتندو مقرون به صرفه است؟ و آیا آن‌ها به منابع، تاسیسات و امکانات مورد نیاز آن دسترسی دارند؟ [Fabian Mario Dehla سر خود را به عنوان جواب "نه" تکان می‌دهد] نتیجه مثبت آن، چه خواهد بود؟ چه کسی برای آن بازی خواهد ساخت؟» 
پ ن: او اشاره به کنسول Wii کرد که نسبت به PS3 و Xbox 360، سخت افزار قوی نداشت اما برنده نسل هفت شد. احتمالا جواب او در مورد ضعیف بودن سخت افزار NX نسبت به Xbox اسکورپیو، این‌طور است که موارد دیگر را نیز باید مد نظر داشته باشیم. مانند کاری که نینتندو با Wii کرد.  

وقتی که مجری از او سوال کرد چه دیدگاهی نسبت به NX دارد، Fabian Mario Dehla گفت: «این کنسول دیدنی، جذاب و خارق العاده خواهد بود.» 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا