اخبار بازی

سونی: نظری درمورد Agent، Last Guardian و Versus نداریم

آیا E3 سال 2008 نمایش لوگو بازی Agent ساخته Rockstar را به یاد دارید؟ که انحصاری PS3 ذکر شده بود. یا نمایش Fantasy Versus XIII توسط Square Enix در E3 سال 2005، و نمایش The Last Guardian توسط Team ICO.
چندی پیش یکی از کارکنان سونی گفته بود The Last Guardian برای PS4 درنظرگرفته شده است بخاطر این بازی تاخیر خورده و هم چنان درحال توسعه است. Fumito Ueda نیز گفته بود این بازی همچنان در حال توسعه هست. ولی کنسول مقصد بازی مشخص نشده است.

Square Enix روز پنجشنبه در نشست سونی از موتور نسل بعد Final Fantasy نمایشی داشت و قول داد که در نمایشگاه E3 از یک Final Fantasy رونمایی رسمی کند.

رئیس استدیو‌های سونی Shuhei Yoshida در پاسخ به سوال:
آیا The Last Guardian برای PS3 عرضه خواهد شد یا خیر؟


او پاسخ داد:
"با عرض پوزش،من آمادگی این را ندارم که فعلا درمورد این بازی صحبتی انجام بدهم. چرا که ما به قول خود عمل نکردیم، بخاطر همین موضوع زمانی مناسبی دیگری درمورد The Last Guardian صحبت خواهیم کرد."

بازی‌های Agent از شرکت Rockstar و بازی Final Fantasy Versus کمپانی Square Enix در چه وضعیتی قرار دارند؟
Shuhei Yoshida افزود:

 "من شخصی نیستم که شما باید این سوال را از آن بپرسید. سوال شما را باید شخص دیگری پاسخ دهد من را اشتباه گرفته‌اید. من در موقعیتی قرار ندارم که بتوانم در مورد این مسائل اظهار نظر بکنم."


Agent، Fantasy Versus XIII و The Last Guardian عناوین انحصاری PS3 هستند که بعد از نمایش خود دیگر خبری از عرضه این 3 بازی نشده است، همواره شایعاتی را داشته‌اند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا