اخبار بازی

سونی: رقابت PS4 و Xbox One مانند یک دو ماراتن است

معاون رئیس شرکت سونی در انگلستان، آقای Fergal Gara معتقند که قالب نبرد کنسول های PS4 و Xbox One مشابه یک دو ماراتن است نه یک مسابقه دو سرعتی.
ایشان طی مصاحبه خود با Eurogamer اشاره ای به فروش 4 به 1 کنسول Xbox 360 در انگلستان نسبت به PS3 کرده اند و گفته اند: "این نبرد نسبت ها، اگر می خواهید چنین چیزی آن را صدا کنید، یک ماراتن است نه یک مسابقه دو سرعتی. ما هوشیاریم که نقطه پایانی وجود ندارد و بایستی دنباله وار کار خود را ارتقاء دهیم و چیزهایی که PS4 به همراه خود دارد را ثابت کنیم. ما تاریخچه بزرگی در این کار داریم. شانزده ماه ضرر در نسلی که عصر ارتباطات و یافتن دوستان است به همراه نداشتن سهمی در بازار، پیوند سختی است. صرف نظر از این ضرر و برنده شدن در اروپا و ژاپن، ما موفق عمل کرده ایم. این دو قطب متفاوت می باشد و اعداد بزرگی را در بر دارد اما حق با شماست. ما در انگلستان عقب بودیم که این مورد قابل قبول نیست. شما بایستی خوب شروع کنید و روی پاهای خود بایستید. PS4 پلتفرمی است که می تواند نمو پیدا کند و خواهد کرد. در روز اول عرضه عالی است اما در سال دوم و سوم به دلیل بیشتر شدن انتظارات و افزایش ایده ها و ابزارهای جدید، بسیار بهتر نیز خواهد شد. و مسلما تجربه و گیم پلی در محوریت قرار دارد. آنها آغازی عالی خواهند داشت اما بایستی به رشد و ارتقاء خود ادامه دهند."

آقای Gara طی مصاحبه ای که با وبسایت VG247 در هفته گذشته داشتند، گفته اند که سازندگان PS4 را مانند یک رویا می دانند و امیدوارند این کنسول انگلستان را با طوفانی در بنوردد.
به نظر شما عملکرد PS4 در انگلستان چگونه خواهد بود؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا