اخبار بازی

سونی: رایگان نگاه داشتن همه چیز در PlayStation Network مشکل است

شبکه PlayStation شرکت سونی (PSN) از زمان معرفی تا کنون رشد چشم گیری را داشته است و از طریق PS Plus، تخفیف های خوب و حتی بازی های رایگان زیادی را ارائه می کند. رئیس بخش بازاریابی شرکت سونی و معاون رئیس Sony Network Entertainment آقای Eric Lempel اعلام کرده اند که ارزان نگاه داشتن همه چیز در سخت شده است. به عنوان مثال شما هم اکنون برای بهره بردن از بخش چند نفره کنسول PS4 بایستی از PS Plus استفاده کنید.
آقای Lempel طی مصاحبه خود با Games Industry International گفته اند: "این شبکه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. طی سال ها ما آن را ساخته ایم و هم اکنون برای ما یک سرمایه گذاری بی نظیر بوده … صادقانه بگویم ارزان نگاه داشتن همه چیز مشکل شده است. این شبکه بسیار بهتر شده است و حتی از یک طراحی کاملا جدید برای PS4 بهره می برد. سرمایه گذاری در بخش Plus مزایای بسیاری را برای کاربر به همراه خواهد داشت و قرار دادن بخش چند نفره در آن، به ما در ساخت شبکه کمک خواهد کرد. این شبکه زیر بنای بزرگی دارد و هم اکنون با قابلیت های اجتماعی اتفاقات زیادی خواهد افتاد. می خواهم بگویم هر چیز دیگری را بجز این مورد، برای کاربران به صورت رایگان در نظر گرفته ایم. به عنوان مثال، ما 11 همکار در بخش برنامه ها (app) داریم که محدودیتی ندارند. این چیزی است که رقبای ما انجام نمی دهند."

آقای Lemep پیرو رشد PSN و PS Plus اعلام کرده اند که هم اکنون در این شبکه، 150 میلیون کاربر ثبت نام کرده اند. ایشان ادامه می دهند: "در زمینه ارزش اگر به کلکسیون بازی هایی که دریافت می کنید نگاه کنید، مخصوصا زمانی که چند کنسول دارید، می بینید که از ارزش باور نکردنی برخوردار است. به عنوان مثال دو بازی Resogun و Contrast که در روز اول عرضه کنسول، ارائه می کنیم خود 30 دلار ارزش دارد. این معامله بسیاری خوبی است."

PlayStation 4 برای آمریکای شمالی در 15 نوامبر منتشر خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا