اخبار بازی

سونی در Gamescom بازی های بیشتری برای PS4 معرفی خواهد کرد

نمایشگاه GamesCom معادل اروپایی نمایشگاه E3 است که سونی هر ساله حضور خوبی در این نمایشگاه دارد، تا جایی که سال های گذشته بازی های بسیار خوبی برای کنسول PS3 را در GamesCom به نمایش گذاشت، مانند همان چیزی که قرار است برای کنسول PS4 اتفاق بیفتد.

سونی یک آیپی جدید در E3 امسال با نام The Order 1886 معرفی کرد، ما متعجب بودیم که استودیو‌های  First-party مانند Guerrilla Games،Naughty Dog،Media Molecule و دیگر استودیوها در حال انجام چه کاری هستند، بسیار خوب، در نهایت، احتمالا به جواب این سوال در همایش Gamescom خواهیم رسید.

Jim Ryan در مصاحبه ای گفت کمپانی بازی های بیشتری برای PS4 در این نمایشگاه نمایش خواهد داد، همچنین وی تایید کرد که PS4 قبل از کریسمس امسال در اروپا لانچ خواهد شد.

"بازی های بسیاری خواهند آمد، حتما از یوشیدا شنیده اید که 30 بازی در حال توسعه هستند، که 20 بازی در سال اول عرضه کنسول منتشر می شوند و 12 عدد از آن ها آیپی جدید هستند."  وی افزود " ما چیزهای زیادی نگه داشته ایم که آن ها را در Gamescom برای اروپایی ها نمایش دهیم، ما نیاز داریم که چیزهایی در نمایشگاه امسال Gamescom نمایش دهیم."

این خبر بسیار خوبی است که قرار است چیزهای جدیدی در این نمایشگاه معرفی شود و امیدواریم که سونی سیلی از بازی ها را در Gamescom نمایش دهد، این همایش از 21 آگوست لغایت 25 آگوست برگذار می شود.

لازم به ذکر است Jim Ryan در مصاحبه ای دیگر به این نکته اشاره کرد که برای منطقه ی اروپا امکان دارد یک باندل نرم افزاری برای PS4 در نظر گرفته شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا