اخبار بازی

سونی آمار تعداد عرضه‌ی PS4 را در بازه‌ی زمانی جولای تا سپتامبر 2016 اعلام کرد

کنسول Playstation 4 سونی هنوز به فروش قدرتمندانه‌ی خود در بازار ادامه می‌دهد. بیش از 3.9 میلیون واحد از این کنسول در بازه‌ی زمانی بین ماه جولای تا سپتامبر 2016 میلادی وارد بازار شده است.

سونی این گزارش مالی خود را از طریق یک فایل PDF منتشر کرده است. در مقایسه با همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته، شاهد کاهش فروش عرضه‌ی Playstation 4 خواهیم بود. در بازه‌ی زمانی جولای تا سپتامبر 2015 میلادی، حدود 4 میلیون واحد از این کنسول وارد بازار شده بود که 100 هزار واحد بیشتر از امسال است.

بر اساس گزارشات قبلی، تا جمعه 9 مهر ماه [30 سپتامبر 2016 میلادی] سونی حدود 47.4 میلیون Playstation 4 به بازار عرضه کرده است. یقیناً این رقم با توجه به نزدیکی عرضه‌ی کنسول میان نسلی و قدرتمند PS4 Pro افزایش خواهد یافت.

سونی تصمیم دارد تا پایان ماه مارس 2017 میلادی [جمعه 11 فروردین 1396] تعداد 60 میلیون Playstation 4 را به بازار عرضه کند. این به این معنی‌ست که سونی پیش‌بینی کرده در تعطیلات میلادی امسال فروش زیادی را شاهد خواهد بود که البته با توجه به انتشار هدست واقعیت مجازی Playstation VR این مورد قابل امکان خواهد بود.

سونی سال آینده رقابت سختی را شاهد خواهد بود؛ چراکه کنسول جدید نینتندو با نام Nintendo Switch وارد بازار خواهد شد و از آن سو مایکروسافت Xbox Scorpio را با عنوان قوی‌ترین کنسول ساخته شده تا به امروز عرضه خواهد کرد. با توجه به عرضه‌ی سخت افزارهای جدید یقیناً سال بعد سالی هیجان انگیز برای کسانی که تازه تصمیم دارند بازیکن [گیمر] شوند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا