اخبار بازی

سناتور دموکرات و ضد بازی‌های ویدئویی در کالیفرنیا، به مدت 5 سال محکوم به حبس شد

Letand Lee، سناتور سابق حزب دموکرات در کالیفریا که یک منتقد صریح و ضد صنعت بازی‌های ویدئویی بود، به اتهام فساد سیاسی و قاچاق اسلحه محکوم به پنج سال حبس در زندان فدرال شد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

در خصوص اتهامات او، قاضی دادگاه گفت که کارهای Letand Lee، توهین آشکار به دموکراسی بود. «جرایمی که شما انجام دادی، باعث شده که به نهادهای دموکراسی لطمه وارد بشه. این یک آسیب خیلی جدی به موسسه و نهاد دولتی است.»
Letand Lee به قاضی گفت که او به خاطر کارهایش پشیمان است و امیدوار بود همه چیز به درستی پیش رود. او از قاضی تقاضا کرد که تا زمان معینی از همسر بیمارش در خانه مراقبت کند اما این اجازه به او داد نشد.
«من تمامی اتهاماتم را قبول دارم و به گردن می‌گیرم که تا آخر عمرم تاثیر گذار خواهند بود.»
دادستان قصد داشت که او را به هشت سال زندان محکوم کند. در اسناد دادگاه، Letand Lee را نسبت به کسانی که او اعتماد کرده بودند خیانت کار ثبت کرده بود و او را به فردی که رای خود را به بالاترین پیشنهاد می‌فروخت، توصیف کرد. 
دادستان ادعا می‌کند که او چک‌ها و پول‌های هنگفت به صورت نقدی را از مامورهای مخفی FBI برای پرداخت بدهی‌های تبلیغات و مبارزات انتخاباتی دریافت می‌کرد و از بودجه و مبالغ که در اختیارش بود، برای اهداف شخصی خود سوء استفاده می‌نمود.

همان‌طور که به اتهام قاچاق اسلحه محکوم شده بود، دادستان ادعا کرد که او با مامورهای مخفی به منظور حمل و قاچاق اسلحه توسط یک کشتی حامل سلاح و تفنگ‌های قدرتمند، همکاری می‌کرد و قصد آن‌ها این بود تا سلاح‌ها را در ازای پول به شورشی‌های فیلیپینی تحویل دهند که در نهایت، او در ماه مارس 2014 دستگیر شد. این‌ها نتیجه چند سال تحقیقات ماموران و عوامل مخفی FBI بود که Letand Lee با عوامل و اعضای مافیا معامله و داد و ستد می‌کرد.

قبل از این قضایا و اتهامات او، Letand Lee در سال 2012 به عنوان یک چهره جنجالی شناخته شده بود چرا که به دلیل اتفاق ناگواری (قتل) که در یک مدرسه رخ داده بود، از صنعت بازی‌های ویدئویی انتقاد کرد.
«گیمرها باید آرام باشند و آن‌ها مقصر این قضایا نیستند. مسبب این قضایا که باعث خشونت گیمرها می‌شود، صنعت ویدئو گیم است. این صنعت میلیارد دلاری خود خواه.» 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا