اخبار بازی

سرویس Twitch با هدف رقابت با YouTube، قابلیت آپلود محتوای از پیش ضبط شده را ارائه می‌دهد

سرویس استریم ویدئوی Twitch، یک قدم دیگر برای رقابت با سرویس YouTube برداشته است. برنامه‌های سرویس Twitch برای پیشی گرفتن از YouTube و گرفتن سهم بیشتری از ترافیک ویدئوها، بر کسی پوشیده نیست. شرکت آمازون [صاحب سرویس Tiwtch] در حال ارائه‌ی امکانات بسیاری برای این سرویس است. بیشتر این قابلیت‌ها که در سرویس YouTube نیز وجود دارد، با هدف راحتی کاربران این سرویس برای استریم ویدئوهایشان ارائه می‌شود.

استریم کنندگان Twitch پیش از این ویدئوهایشان را در سرویس YouTube آرشیو می‌کردند، اما بسیاری از آن‌ها هم اکنون از فرمت VOD سرویس Twitch استفاده می‌کنند که هم زمان کمتری می‌طلبد و به صورت خودکار عمل می‌کند. در حال حاضر نیز کاربران قادر هستند تا ویدئوهایی که پیش از ضبط کرده‌اند اما در این سرویس آپلود نکرده‌اند، آپلود کنند.

این سیستم جدید که بسیار راحت نیز هست Twicth Upload نام دارد و هنوز در مرحله‌ی بتا قرار دارد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدئوهای ویرایش شده‌ی خود را مشابه YouTube در هر فرمتی آپلود کنند. آپلود این ویدئوها بر خلاف استریم‌ها، تاریخ انقضا ندارد.

برای استریم کنندگان، به این معنی‌ست که آن‌ها می‌توانند broadcast‌های گذشته را دانلود کنند و به ویرایش و آپلود دوباره‌ی آ‌ها به عنوان یک ویدئوی جدید بپردازند. کاربران قادر هستند تا فرمت ویدئوها، بیت ریت و حجم آن‌ها و.. را نیز در لینک ویدئوها قرار دهید.

Twitch برنامه دارد تا سرویس‌های بیشتری نظیر چت بین کاربران و قابلیت‌های مشابه را به سرویس خود بیفزاید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا