اخبار بازی

سرانجام هیدئو کوجیما کونامی را ترک کرد

با توجه به گزارش New Yorker، آخرین روز کاری هیدئو کوجیما در کونامی نهم ماه اکتبر بود و پس از آن کونامی را ترک کرد. 
رابطه ی کوجیما با کونامی برای مدتی تیره و تار بود و حذف نام کوجیما از تمامی بخش های مارکتینگ Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و باکس آرت بازی و اخراج او از اعضای هیئت مدیره، از کارهای کونامی بودند.

از وقتی که استدیو و تیم کوجیما (استدیوی کوجیما پروداکشنز) توسط کونامی بسته و منحل شد، باعث شد که بار ها احساس کنیم بازی MGS V: TPP تاتمام عرضه شد.
کونامی همچنین بازی Silent Hills را که کوجیما همراه با گیلرمو دل تورو کارگردان های آن بودند و نورمن ریداس نیز در پروژه حضور داشت را کنسل کرد.
گزارش های اولیه حاکی از آن بود که کوجیما تا وقتی که قرارداد او با کونامی در آخر سال منقضی شود، در کونامی می ماند، اما به نظر می رسد که او یا کونامی نمی خواستند تا آخر سال صبر کنند و یا شاید گرازش قبلی چند ماه پیش رد شده باشد.

بازی MGS V: TPP در روز عرضه، 179 میلیون دلار فروش کرد که این مبلغ بیش از دو برابر بودجه ساخت بازی است. شاید این میزان فروش باعث شود کونامی به ساخت بازی های کنسولی و AAA ادامه دهد (خود کونامی تایید کرده بود که ادامه می دهد). کونامی قبلا تایید کرد که به ساخت فرانچایز Metal Gear می پردارند. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا