اخبار بازی

سرانجام تاریخ عرضه Game of Thrones: A Telltale Games Series مشخص شد

Telltale سازنده سری جذاب The Walking Dead و The Wolf Among Us بازی‌ای بر اساس سریال و سری کتاب‌های Game Of Thrones در دست ساخت دارد، این شرکت سرانجام در توئیتی تاریخ عرضه این بازی را برای پلتفرم‌های مختلف اعلام کرد. این بازی دوم ماه دسامبر برای سیستم های مبتنی بر ویندوز، مک و PS4 عرضه خواهد شد؛ همچنین نسخه‌های مربوط به Xbox 360 و Xbox one  روز سوم دسامبر، نسخه iOs چهارم دسامبر و نسخه مربوط به PS3 در روز 9 دسامبر منتشر می‌شوند.

بازی داستان خاندانی به نام Forrester را در زمانی بین پایان فصل سوم سریال تا شروع فصل پنجم دنبال می‌کند. خاندانی نجیب زاده که در جنگل‌های Wolfswood در شمال Westeros زندگی می‌کنند، از پرچم داران خاندان Glover هستند و در تمام مدت داستانی که در سریال دیدیم به خانواده‌ی استارک وفادار بوده‌اند.

بازیکنان بازی را از دید پنج شخصیت مختلف خاندان Forrester دنبال می‌کنند که هر کدام در نقطه‌ای از وستروس قرار گرفته‌اند و تلاش خواهند کرد خاندان Forrester را در حین وقوع جنگ پنچ پادشاه از نابودی نجات دهند. زمانی که بازیکنان هر کدام از این پنج شخصیت را کنترل می‌کنند،داستان آن‌ها را در طول بازی با شخصیت‌های پر طرفدار بینندگان سریال رو‌به‌رو می‌کند.در قسمت اول از این بازی 6 قسمتِ بازیکنان با تیریون لنیستر،سرسی لنیستر،مارجری تایرل و شخصیت منفور سریال یعنی رمزی اسنو رو‌به‌رو خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا