اخبار بازی

سازند‌ه‌ی Machinarium خبر از سه پروژه‌ی جدید می‌دهد

حتماً تا به ‌حال اسم بازی Machinarium را شنیده‌اید. محصول استودیوی Amanita Design یک بازی ماجرایی بود که بازی‌کننده با ربات‌ها سر و کار داشت، اکثر قریب به اتفاق افرادی که نزدیک این بازی شده‌اند دلباخته و مبهوت بازی گشته‌اند؛ یک بازی پر از ایده‌های نو و طراحی هنری. با اینکه Machinarium در سال 2009 میلادی منتشر شده بود، تاکنون طرفداران تشنه‌ی کارهای جدید از این استودیو بوده‌اند. خوشبختانه جیکوب ورسکی (Jakub Dvorsky)، موسس شرکت طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی PC Gamer نوید سه پروژه‌ی آتی را می‌دهد. که این سه پروژه عبارتند از:

  • Osada، یک بازی در تعامل با نماهنگ‌‌های به سبک موسیقی Psychedelic Country؛ که انتظار می‌رود به زودی در سایت Amanita قابل دسترسی باشد.
  • Botanicula، عنوانی "ساده، اما وسیع" در سبک ماجراجویی Point-and-Click که داستان پنج موجود ریز درختی را روایت می‌کند که برمی‌خیزند تا انگل‌ها و پارازیت‌های مهاجم بر لانه‌ی درختیشان را از بین ببرند و خانه‌ی خود را حفظ کنند. از قرار معلوم برای عرضه قبل از پایان سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است.
  • Samorost 3، ادامه‌ای بر سری زیبای ساخت Amanita، اولین قسمت این سری به صورت آنلاین برای عموم و رایگان قابل بازی بود. در حال حاضر به نظر می‌رسد که این عنوان بزرگترین پروژه‌ی Amanita‌ است، هنوز تاریخ عرضه‌ای برای آن وجود ندارد ولی تیم سازنده تصمیم دارد این بازی را برای کامپیوتر‌های شخصی، کنسول‌های خانگی و انواع تبلت‌ها منتشر کند.

هر سه عنوان به نظر عنواینی ناب و خالص از نوع مشیناریومی هستند! به شدت در انتظار این بازی‌ها هستیم.
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا