اخبار بازی

سازندگان Homefront: The Revolution به دلیل مشکلات مالی، دست از کار کشیدند

استدیو انگلیسی Crytek UK  که در حال کار بر روی Homefront: The Revolution است، بر طبق گزارشات متعدد منتشر شده، اخیرا دچار مشکلات مالی شده است که آینده این شعبه و علاوه بر آن، انتشار Homefront جدید را زیر سوال می‌برد.

 

چندی پیش، بر طبق اظهارات سایت Eurogamer، تعداد 30 نفر از کارمندان Crytek UK به دلیل مشکلات به وجود آمده و تغییر وظیفه مدیر عامل Crytek UK، آقای Karl Hilton، این استدیو را ترک کرده اند. آقای Hilton به Kotaku گفته اند: "با عناوین جدیدی همچون Warface و Arena of Fate، شرکت Crytek در مسیر تبدیل شدن به یک شرکتی که وظیفه انتشار بازی ها بر عهده خودش است، با مدل های تجاری جدید، گام بر می‌دارد. در ضمن، پس از 5 سال ]به عنوان مدیر عامل[ در Crytek، با به وجود آمدن فرصت های جدید در Crytek UK به دنبال گسترش دادن و متحول کردن وظیفه و مسئولیت های خود بوده و هم‌اکنون، در حال بررسی این موقعیت ها هستم."

 

Crytek UK نیز با انتشار بیانیه ای برای Eurogamer، تمام این گزارشات را کاملا شایعه خوانده است:

 

"علی‌رغم چیزی که تعدادی از رسانه ها آن را گزارش داده اند که بیشتر آن نیز بر پایه مقاله ای است که اخیرا توسط GameStar منتشر شد، اطلاعات ذکر شده در مقاله GameStar شایعه ای بیش نیست که Crytek آن را تکذیب می‌کند. ما به تمرکز بر روی ساخت و انتشار عناوین در دست ساخت خود، Homefront: The Revolution ،Hunt: Horrors of the Gilded Age ،Arena of Fate ،Warface و همین طور پشتیبانی از CryEngine و لایسنس (گواهی استفاده) های آن ادامه خواهیم داد. ما در جریان E3 و پس از آن، بازخورد مثبتی از بازیکنان و همچنین مطبوعات گیمینگ دریافت کرده ایم و دوست داریم از کارمندان وفادار خود، طرفداران و شرکای تجاری به منظور پشتیبانی همیشگی شان تشکر کنیم."

 

همان گونه که می‌دانید، Crytek در جریان ورشکستگی که گریبان گیر THQ شده بود، حق ساخت و نشر Homefront را به قیمت 500.000  دلار از THQ خریداری کرد.

 

آپدیت:

بر طبق گزارشات، کارمندان Crytek UK پس از اینکه حقوق شان به صورت تمام و کمال پرداخت نشده، شکایت‌نامه ای علیه Crytek تنظیم کرده و استدیو را ترک کرده اند.

به نقل از تعدادی از منابع Kotaku ،Eurogamer و همین طور مجله آلمانی Gamestar بیش از 100 کارمند Crytek UK به دلیل عدم وجود ثبات مالی و در نتیجه، دریافت نکردن چک حقوق ماهیانه خود در موعد مقرر و یا دریافت نکردن کامل آن، این استدیو را ترک کرده اند. به گفته این منابع، Deep Silver که انتشار Homefront: The Revolution را بر عهده داشت، در تلاش برای بهبود شرایط است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا