اخبار بازی

سازندگان Heavy Rain به دنبال مولتی پلتفرم شدن

موسس Quantic Dream و کارگردان عنوان Heavy Rain طبق مصاحبه ای که با سایت GamesIndustry.biz داشتند، اعلام کردن که به دنبال موفقیت آخرین عنوان انحصاری PS3، این شرکت زمینه این را دارد که بازی بعدی خود را به صورت مولتی پلتفرم عرضه کند.

شرکت ادامه میدهد: :در ضمان ساخت HR سوالات زیادی از ما مبنی بر مولتی شدن پرسیده میشد، که البته جواب آن در مورد HR مشخص بود. اما بعد از HR دوباره باید این سوال را پرسید که آیا ما بر روی یک پلتفرم خواهیم ماند یا فضا را بازتر کرده و به سمت دیگر پلتفرم ها نیز میرویم؟"

دیوید کیج در ادامه پاسخ میدهد: "ما اکنون به این مرحله رسیده ایم که از خود میپرسیم، چرا باید خود را محدود به یک بازار کنیم؟ در حالی که می توانیم گستره این بازار را بیشتر کنیم؟ البته ضد و نقیض ها و جوابهای مثبت و منفی وجود دارد که کار را برای ما دشوار کرده و این تصمیم ساده ای نخواهد بود."

او همچنین در مورد دلیل انحصاری کردن HR برای PS3 توضیح داد و گفت: "به علت قابلیت های خاص این کنسول مثل بلوری و نیز جلوتر بودن شرکت سونی در خدمات سینمایی، ما تصمیم به انحصاری کردن این بازی بر روی PS3 گرفتیم."

در مورد پروژه بعدی Quantic Dreams سوال شد و کیج فقط گفت: "ما فعلا بر روی چیزی تمرکز نداریم. این سوال را خیلی ها از ما می پرسند و فقط میتوانم بگویم فعلا ما انتخاب های زیادی بر سر راهمان داریم."

اینطور که به نظر میرسد دیوید کیج هیچ علاقه ای برای ادامه دادن HR ندارند، اما طبق شایعات و اخبار پروژه بعدی این شرکت نیز نوشته شده و آماده شروع است. با توجه به دو بازی اخیر این شرکت یعنی فارنهایت و HR که باعث به وجود آمدن ژانر جدیدی به نام "interactive drama" شد، انتظار میرود پروژه بعدی آن ها نیز همین ژانر را ادامه دهد.منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا