اخبار بازی

سازندگان Bulletstorm عناوین جدید در دست ساخت دارند

استودیو «People Can Fly» سازنده عنوان «Bulletstorm» اعلام کرد که در حال حاظر دو پروژه جدید در دست ساخت دارد اما این عناوین در مراحل اولیه‌ی ساخت هستند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

«Sebastian Wojciechowski» رئیس استودیو طی مصاحبه‌ای با «Gamepressure» اعلام کرد که یکی از این دو پروژه یک بازی «AAA Shooter» و یک بازی در ابعاد کوچک‌تر هستند که اواخر امسال رونمایی خواهد شد.

 

وی ادامه داد:

« ما از اوایل امسال بر روی بازی شوتر کار می‌کنیم. قبل از آن مشغول شکل دادن به ایده‌هایمان درمورد بازی بودیم و تا سال 2017 چیزی از آن نخواهید شنید. »

 

او اعلام کرد که بازی با وجود اینکه در مراحل ابتدایی ساخت است، ناشر خود را پیدا کرده است. اما اسم ناشر و پلتفورم‌های بازی را اعلام نکرد.

 

با اینکه هیچ اطلاعاتی از عناوین در دست ساخت در اختیارمان قرار نگرفت اما دانستن اینکه People Can Fly پروژه‌های جدیدی برای طرفدارانشان دارند خالی از لطف نیست.

 

People Can Fly در سال 2012 میلادی توسط استودیو «Epic Games» خریداری شده بود و با نام «Epic Games Poland» شناخته می‌شد اما در سال 2015 میلادی دوباره مستقل شد.

 

عناوین قبلی این استودیو علاوه بر Bulletstorm، بازی‌هایی نظیر «Gears of War: Judgement»، «Pain Killer» و پورت بازی Gears of War برای رایانه‌های شخصی بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا