اخبار بازی

سازندگان قبلی Burnout، در حال کار بر روی دو عنوان جدید

توسعه دهنگان قبلی Burnout و سری Need For Speed استدیو جدیدی با نام Three Fields Entertainment تاسیس کرده و اعلام کرده اند در حال کار بر روی دو عنوان جدید هستند. به گفته Three Fields، آن ها امیدوارند هر دوی این عناوین را در اوایل 2015 به بازار عرضه کنند.

Three Fields این اخبار را بر روی صفحه رسمی توئیتر خود اعلام کرده است. علاوه بر این، مدیر ارشد فنی استدیو اذعان داشته، آقای Paul Ross که 18 سال سابقه کار در Criterion Games با کار بر روی عناوینی همچون Burnout Paradise و Need For Speed: Hot Pursuit را در پرونده خود دارد نیز به استخدام این استدیو در آمده است.

Three Fields در حال حاضر متشکل از 10 کارمند تمام وقت است که همگی قبلا در Criterion مشغول به کار بودند، البته گفته شده که آن ها به دنبال گسترش دادن اعضای استدیو هستند.

Three Fields Entertainment اوایل امسال توسط موسسان Criterion (که سال 2004 استدیو Criterion Games تحویل آن ها شده بود) آقای Alex Ward و خانم Fiona Sperry (پس از جدایی آن ها از Criterion و Electronic Arts) تاسیس شد.

همان طور که به یاد دارید، اوایل همین هفته بود که EA و توسعه دهندگان حال حاضر سری Need For Speed، یعنی Ghost Games، اعلام کردند، امسال قرار نیست هیچ عنوانی از سری NFS منتشر کنند. تا با وقتی بیشتر، عنوانی "بسیار خلاقانه و ابتکاری" تولید کنند.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا