اخبار بازی

سازنده LA Noire در شرُف بسته‌شدن

اخیراً چندین گزارش مبنی بر این منتشر شده است که سازندگان LA Noire که با نام Team Bondi شناخته می‌شوند، تعداد زیادی از کارکنان این استدیو بعد از وقایع LA Noire، تصمیم گرفتند که این استدیو را ترک کنند. این قضیه باعث شده است که این استدیو تا الآن نتواند ناشر خوبی برای عنوان Wh0re of Orient پیدا کنند.
وبسایت‌های Player Attack و MCV که این خبر را منتشر کرده اند، هر دو اذعان داشتند که از منبع ناشناسی استفاده کردند.
گفته می‌شود که افراد زیادی تا به الآن این استدیو را ترک کردن و این قضیه باعث می‌گردد که Team Bondi به یک قدمی تعطیلی برسد. دلیل این اتفاق هم سازندگان می‌گویند نمی‌توانند ناشری برای Wh0re of Orient پیدا کنند که بتواند روی آن سرمایه‌گذاری زیادی کند. اگر تیم سازنده از بین رفته باشند، ساخت این پروژه هنوز متوقف نشده است و ممکن است در جای خود بایستد و شاید در آینده نزدیک افراد جدیدی استخدام بشوند که قادر باشند ساخت این پروژه را ادامه دهند.
در واقع هنوز از این پروژه، چیزی زیادی منتشر نشده است و فقط اولین بار این بازی در November سال 2011 معرفی شد و بعد از آن اطلاعات اندکی در مورد طرح بازی و سیستم منتشر شد و انتظار می‌رفت که در سال 2014 بر روی پلتفرم‌های نسل بعد عرضه شود.

Team Bondi توسط Brendan McNamara رهبری می‌شد. وی از ماه سپتامبر سال 2011 توانست به این سمت برسد ولی 4 ماه بعد از این که LA Noire عرضه شد، این شرکت با ضعف‌های زیادی روبرو شد. همین‌طور سازندگان این بازی مدعی بودن که آن‌ها در طول دوره‌ی شغلی خود، رفتارهای بدی را می‌دیدند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا