اخبار بازی

سازنده بازی Xenoblade در ساخت Zelda: Breath of the Wild مشارکت دارد

بعد از نمایش زیبای بازی «The Legend of Zelda: Breath of the Wild» در E3 امسال، نکات زیادی در مورد آن دستگیرمان شد. تکاتی از جمله این‌که بازی را می‌توان بدون به پایان رساندن داستان کامل آن، تمام کنید. از دیگر نکات، می‌توان به این اشاره کرده کرد که Link می‌تواند از سپر خود به عنوان اسنوبرد استفاده کند و این‌که جدیدترین بازی «The Legend of Zelda»، قهرمان مونث قابل بازی نخواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

خالق افسانه‌ای این بازی، آقای شیگرو میاموتو، به گیم اینفورمر گفت که کمپانی سازنده بازی «Xenoblade» در ساخت بازی «The Legend of Zelda: Breath of the Wild»، به آن‌ها کمک می‌کند. نام این کمپانی Monolith Soft است. 

میاموتو: «بله، آن‌ها در ساخت جدیدترین بازی Zelda نقش دارند. اشخاصی از شهر توکیو و کیوتو در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت این بازی هستند. یک تیم با حضور بیش از صد نفر (از طرف Monolith Soft) در حال کمک کردن به تیم سازنده The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که همکاری آن‌ها بسیار موثر و مفید است.» 
گیم اینفورمر این نکته را گفت که Monolith Soft قبلا نیز در ساخت «The Legend of Zelda: Skyward Sword» نقش داشته است. میاماتو اشاره نکرد که کدام استودیوی سازنده «Xenoblade» در ساخت Zelda مشارکت دارد اما با توجه به سابقه کاری Monolith Soft، ذره‌ای نمی‌توان شک کرد که کمک آن‌ها مفید واقع نشده باشد. 

«The Legend of Zelda: Breath of the Wild» سال 2017 برای Wii U و NX عرضه خواهد شد. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا