اخبار بازی

سازنده بازی Smite عنوان جدید خود را برای کنسول های نسل هشتم و PC معرفی کرد

استودیو «Hi-Rez» سازنده عنوان «اسمایت»، بازی جدید خود به نام «Paladins» را برای PC و کنسول‌های Xbox One و PS4 معرفی کرد. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

بعد از موفقیت «اسمایت» این بار استودیو Hi-Rez به سراغ ساخت یک بازی دیگر به صورت Free-to-play رفته است. «Paladins» عنوان جدید این استودیو در سبک شوتر اول شخص تیمی با آرمان های فانتزی سال آینده برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

در Paladins شما در نقش شخصیت‌های انتخابی خود در تیم خود وارد مسابقات بازی خواهید شد. در نبرد ها با استفاده از اسلحه‌های اصلی و اسکیل‌های مختلف به جنگ با بقیه بازیکنان می‌پردازید. در بازی قابلیت «mount» کردن برای جابه‌جایی در بین نبرد ها وجود خواهد داشت. قبل از شروع هر مسابقه تعدادی کارت Skill در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید به دلخواه خود آن‌ها را شخصی‌سازی، فعال و  لول آپ کنید تا به شما قابلیت‌های بیشتری بدهند.

شما هم اکنون می‌توانید با مراجع به سایت بازی برای نسخه بتا ثبت نام کنید. سازنده بازی در کارنامه خود عنوان محبوب اسمایت را دارد که مدتی قبل برای PC و Xbox One منتشر شد و توانست به موفقیت خوبی در بین بازی‌های f2p دست یابد.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا