اخبار بازی

سازمان ESRB جزئیات تازه‌ای از Mafia III منتشر کرد

سازمان رده بندی سنی بازی‌های ویدئویی [ESRB] این هفته اقدام به مشخص کردن رده بندی سنی بازی محبوب Mafia III کرد و همانطور که انتظار می‌رفت این بازی برای کودکان مناسب شناخته نشد.

بازی Mafia III رده بندی سنی M [مناسب برای افراد بیش از 17 سال] را دریافت کرده که محتوای آن شامل مواردی نظیر:"وجود خون زیاد، خشونت شدید، کلمات رکیک، برهنگی و محتوای جنسی و استفاده از مواد مخدر" می‌باشد.

در خلاصه توضیحات رده بندی سنی این بازی آمده است: " در این بازی اکشن جهان باز [Open-World] بازیکنان کنترل کهنه‌ سرباز جنگ ویتنام، لینکلن کلی را بر عهده می‌گیرند که خواهان انتقام از سازمان جنایت‌های سازمان یافته [مافیای ایتالیایی] است. بازیکن می‌تواند شهر نیو اورلئان [درون بازی با نام New Bordeaux شناخته می‌شود] را در سال 1968 کاوش و ماموریت‌های موجود در بازی که شامل ترور اشخاص و انفجار مکان‌های مختلف است را تکمیل کند. از دیدگاه سوم شخص [سبک بازی]، بازیکنان از طریق استفاده از پیستول‌ها، مسلسل، تفنگ‌های ساچمه‌ای، مواد منفجره و چاقو به کشتن دشمنان و اراذل و اوباش می‌پردازند، امکان کشتن غیر نظامیان و پلیس‌ها نیز در بازی وجود دارد که البته در پیشرفت سطح بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد.

مبارزات درون بازی شامل تیراندازی واقع گرایانه و پاشیده شدن خون افراد می‌باشد. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود تا به طور مخفیانه و با استفاده از چاقو دشمنان را از پشت از پا در بیاورند. در برخی مواقع بازیکن مجبور به نبرد تن به تن با دست خالی نیز خواهد بود. همچنین امکان انجام Takedown های [حرکات تمام کننده] متفاوت نظیر کوبیدن سر دشمنان، شکستن گردن و تیراندازی در دهان یا به سر دشمنان از فواصل نزدیک نیز مهیا خواهد بود.

در قسمتی از بازی یکی از اشخاص بازی بدن فردی را در داخل انبار تکه تکه می‌کند. همچنین این بازی شامل تصاویر برهنه از زنان و رابطه‌های جنسی به طرق مختلف در برخی مکان‌های بازی نیز می‌باشد. در کنار این موارد امکان کشف و مشاهده‌ی مجله‌های پورنوگرافی [Playboy] نیز در بازی وجود خواهد داشت. مواردی نظیر استفاده مکرر از مواد مخدر گوناگون نیز در جریان بازی وجود دارد. دیالوگ‌های درون بازی نیز شامل کلمات رکیک و نژادپرستانه می‌باشد."

بازی مورد انتظار Mafia III در تاریخ 16 مهر ماه [7 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا