اخبار بازی

ساخت Resistance بعدی در دست Insomniac نیست

PS3 در اوایل عمر خود به محرکی احتیاج داشت تا وارد عرصه شود و جایگاه خود را از دست ندهد ، چیزی که شاید بتواند مقابل HALO قد علم کند. Insomniac با بازی اول شخص خود یعنی Resistance تا حدودی توانست خلع یک FPS را برای این کنسول نو پا در آن زمان پر کند.

طی مصاحبه ای جدید با کارگردان R3 آقای Marcus Smith اذعان داشتند که احتمال ساخت شماره ی 4 بعد از عرضه ی Resistance 3 توسط Insomniac بسیار کم است.

" من کاملا میتوانم این رو ببینم ، استدیوی Nihilistic همین حالا مشغول کار برروی یک بازی [Resistance] برای Vita است ، که به نظر من خیلی عالی خواهد بود و ما احترام زیادی برای اونها به عنوان سازنده قائل هستیم. استدیو Sony Bend هم Resistance Retribution را برای PSP ساخت. ما جاهای بسیاری برای رفتن داریم برای همین مطمئن هستم که این بازی به دست سازنده های دیگری سپرده میشود. همچنین مطمئن هستم که سونی بازی رو به دست سازنده ای خوب میسپارد ، استدیویی که بازی را خراب نکند. Insomniac سازنده ی بسیار توانایی است ، اونها مدت طولانی با ما کار کردند ،ساخت سه شماره از عنوان Resistance را بر عهده داشتند که هم از نظر فنی و هم از نظر محتوای داستانی بسیار عالی بوده. قطعا ما دوست داریم در آینده دوباره همکاری کنیم ، هیچ کس فکری به غیر از این در سر ندارد."

Resistance3 اوایل سپتامبر برروی PS3 عرضه میشود. اینطور که به نظر می آید Resistance : Burning Skies در زمان عرضه ی Vita برای این کنسول دستی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا