اخبار بازی

ساخت یک بازی بر طبق انیمه Sword Art Online برای هدست‌های واقعیت مجازی

کسی فکرش را نمی‌کرد که روزی، یک بازی نقش آفرینی از انیمه‌ی «Sword Art Online» برای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته شود که اکنون شاهد این خبر هستیم، و همچنین می‌تواند برای طرفداران انیمه‌ها خوش‌ آیند باشد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

نام این بازی «Sword Art Online: The Beginning» است و بابت عرضه آن برای هدست‌های واقعیت مجازی نگران نباشید چرا که استدیوی سازنده آن، فناوری پردازش شناختی و فناوری پردازش ابری شرکت IBM را برای ساخت بازی به کار گرفته است. در توضیح این ویژگی‌های به کار گرفته شده در بازی می‌توان گفت که فناوری پردازش شناختی و یا محاسبات شناختی، پروسه و مراحل افکار انسانی به صورت شبیه سازی شده بر روی کامپیوتر است.  
جدا از این موارد، «Sword Art Online» از مدل‌ اسکن شده بدن شما به صورت 3D نیز بهره خواهد برد (این ویژگی، در ادامه توضیح داده می‌شود). شرکت IBM قدمت زیادی دارد و از پیشگامان تکنولوژی روز بوده و ابر کامپیوترهای این شرکت معروف است که می‌توان گفت امکان دارد کمک شایانی به پیشرفت بازی‌های ویدئویی در نوآوری خواهد کرد. این بازی به صورت چند نفره انبوه (MMO RPG) خواهد بود و از هجدهم ماه مارس تا بیستم این ماه، رویدادی و همایشی در شهر توکیو برگزار خواهد شد که احتمال دارد اطلاعات کامل تری در مورد این بازی در آن‌جا گفته شود. اسکنر 3D، بدن شما را به صورت واقعی به شکل سه بعدی اسکن می‌کند که به عنوان آواتار شما در بازی استفاده خواهد شد.

سازنده انیمه «Sword Art Online» در توصیف این بازی گفته که: «این بازی تجربه‌ای کامل منحصر به فرد و جدیدی نسبت به هر بازی دیگری به ارمغان می‌آورد». این بازی برای هر دو هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive عرضه خواهد شد و نسخه آلفای آن در ماه آینده، توسط 208 نفر در توکیو مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. این را مد نظر داشته باشید که کنترل کردن توسط امواج مغز در این بازی وجود ندارد! (این ویژگی در انیمه‌اش است) اما به جای این حالت، از حسگرهای حرکتی یا کنترل حرکت در «Sword Art Online: The Beginning» استفاده شده است. 

 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا