اخبار بازی

زمان عرضه The Following بسته الحاقی بازی Dying Light، مشخص شد

استدیو «Techland» مشخص کرد، بسته الحاقی «The Following» و نسخه «Enhanced Edition» بازی «Dying Light» در ماه فبریه عرضه خواهند شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

نسخه Enhanced Edition بازی شامل: خود بازی، بسته الحاقی The Following، مود‌های «Bozak Horde» و «Be The Zombie»، مراحل «Cuisine & Cargo»، باندل «Ultimate Survivor» و تمامی آپدیت ها خواهد بود و به قیمت «59.99» دلار، به فروش خواهد رسید.

«Maciej Binkowski»، سر طراح بازی گفت: «ما نمی‌خواستیم دوباره بازی را با بسته‌های الحاقی فعلی و با یک بسته بندی جدید عرضه کنیم. به همین دلیل بود که نصف یکسال را صرف کار بر روی پیشرفت‌هایی کردیم که بزودی برای همه در دسترس قرار می‌دهیم. ما درحال اضافه کردن یکسری محتواهای اضافی برای بعد از اتمام مراحل، درجه سختی «Nightmare»، حدود 100 انیمیشن جدید، «NPC» های جدید، هوش مصنوعی پیشرفته‌تر و کلی تغییرات دیگر هستیم. یکسال از عرضه بازی گذشته و Dying Light بزرگ‌تر از قبل شده‌است.»

Dying Light: The Following و Enhanced Edition از طریق فروشگاه‌های دیجیتال و خرده فروشی‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت و تمام تغییرات و پیشرفت‌ها به صورت رایگان برای تمام دارندگان بازی عرضه می‌شوند.

بسته الحاقی The Following و Enhanced Edition در 9 ماه فبریه برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا