اخبار بازی

زمان عرضه Crackdown 3 نزدیک است

مدت زیادی است که اطلاعات جدیدی از عنوان Crackdown 3 منتشرنشده است، اما به نظر می‌رسد خبرهای تازه‌ای درراه است. طبق توییت منتشرشده در صفحه اصلی این بازی، اطلاعات جدیدی از این عنوان قرار است به‌زودی منتشر شود. عنوان Crackdown 3 برای پلتفرم‌های Xboxone/PC عرضه می‌شود.

توییت منتشرشده:

«2017 سال بسیار خوبی خواهد بود.» سازندگان این عنوان به WindowsCentral گفتند: «اطلاعات جدیدی قرار است از عنوان Crackdown 3 منتشر شود و ما آماده انفجار هستیم.»

 وقتی‌که از سازندگان در توییتر پرسیدند منظور از «به‌زودی» چه زمانی است آیا ممکن است امروز در روز رونمایی پروژه Scorpio این اطلاعات را منتشر کنید، سازندگان بازی جواب دادند:

«ما هیچ اطلاعاتی نداریم که دیگر گروه‌ها در حال چه‌کاری هستند، اما اخبار جدید از عنوان Crackdown 3 در همین ماه‌های پیش رو منتشر می‌شود.»

ممکن است منظور سازندگان از «همین ماه‌های پیش رو» نمایشگاه E3 باشد که در ماه ژوئن برگزار می‌شود. عنوان Crackdown 3 قرار بود در سال 2016 منتشر شود ولی کمپانی مایکروسافت زمان عرضه این بازی به سال 2017 موکول کرد. این کار به دو دلیل اتفاق افتاد اول، طبق گفته‌های آقای Aaron Greenberg مدیر بازاریابی ایکس باکس، بازی‌های open-world در سال 2016 عرضه نخواهند زیرا بازی‌های قرار است در تعطیلات منتشر شوند بسیار زیاد است و به بازی‌های دیگری فعلاً نیاز نداریم. دوم، آقای Shannon Loftis رئیس استودیوی مایکروسافت اعلام کرد به دلیل اینکه زمان عرضه بازی تغییر کرده است زیرا باید روی بخش کمپین بازی بیشتر کارکنیم.

و در آخر باید گفت این بازی با رزولوشن 4K بر روی پلتفرم xbox scorpio اجرا خواهد شد. این بازی به دست استودیوی Reagent Games در حال ساخت است و هنوز تاریخ عرضه دقیق این بازی مشخص نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا