اخبار بازی

زمان احتمالی پشتیبانی Ark: Survival Evolved از قابلیت Xbox Play Anywhere اعلام شد

چند ماهی می‌شود که استودیوی Wildcard، توسعه دهنده‌ی بازی Ark: Survival Evolved، اعلام کرده این بازی از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کند، اما اطلاعات بیشتری از آن منتشر نکرده است. اگرچه اخیراً توسعه دهنده‌ی این عنوان اطلاعات بیشتری از فرآیند توسعه‌ی این قابلیت را در مطلبی از وبلاگ رسمی‌اش منتشر کرده که به موجب آن مطلع شدیم، زمان فراهم شدن این ویژگی نزدیک‌تر از چیزی‌ست که فکر می‌کردیم.

در جریان یک پرسش و پاسخ، یکی از طرفداران از این استودیو تاریخ احتمالی سازگاری این بازی با قابلیت Xbox Play Anywhere را پرسید که آن‎ها پاسخ دادند:" ما در حال کار بر روی آن هستیم، نیاز به بازسازی برنامه‌ی ARK برای اجرا در بستر Universal Windows Platform داریم. در این لحظه، پیش‌بینی اتمام این مراحل برای عرضه‌ی آن [قابلیت Xbox Play Anywhere] سخت است، اما احتمال [عرضه] در ماه دسامبر میلادی وجود دارد.

برنامه‌ی Xbox Play Anywhere این قابلیت را به کاربران می‌دهد تا با خرید یک نسخه از یک بازی مثلاً نسخه‌ی Xbox One آن، نسخه‌ی PC را به صورت رایگان دریافت کنند [و بالعکس]. اطلاعات ذخیره شده بین هر دو پلتفرم قابل انتقال است و هر جایی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

بازی Ark: Survival Evolved هم‌اکنون از طریق سرویس دسترسی زودهنگام [Early Access] برای رایانه‌های شخصی و سرویس Xbox Game Preview نیز برای کنسول Xbox One در دسترس است؛ انتشار این بازی برای Playstation 4 بستگی به سیاست‌های سونی دارد و تاکنون خبری در رابطه با آن منتشر نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا