اخبار بازی

رونمایی رسمی از مادربردهای Z270 گیگابایت

سر انجام با عرضۀ رسمی معماری kabylake از سوی اینتل، رونمایی از نسل جدید مادربردها بر پایه چیپست Z270 نیز از سوی کمپانی های بزرگ تولید سخت افزار آغاز شده است. کمپانی گیگابایت نیز قصد دارد تا برای اولین بار همزمان با رونمایی محصولات جدید گیگابایت در سطح جهانی، از مادربردهای خود که بر پایه چیپست Z270 تولید شده اند در ایران رونمایی کند.

 

 src=/files/image%201.jpg style=

کمپانی گیگابایت از تمامی اصحاب رسانه که در حوزۀ دیجیتال فعالیت دارند بصورت رسمی دعوت به عمل آورده است تا با شرکت در این مراسم ضمن آشنایی با برند (آئورس)، با مادربردهای جدید این کمپانی بیشتر آشنا شوند. مادربردهای آئورس، حرفه ای ترین سری خواهد بود که کمپانی گیگابایت برای کاربران خود تولید خواهد کرد. برند آئورس جانشین برند حرفه ای G1 خواهند بود و انتظار می رود که در آینده ای نزدیک پس از رو نمایی مادربردهای آئورس، شاهد تولید و عرضۀ گرافیک های حرفه ای گیگابایت با نام این برند باشیم.

مادربردهای جدید گیگابایت که بر پایه چیپست های  Z270، H270 و B250 تولید خواهند شد، علاوه بر سری آئورس گیگابایت تولید سری UD (Ultra-Durable) و سری جدید Gaming را نیز در برنامه های خود گنجانده است. با ما همراه باشید تا پس از برگزاری مراسم رونمایی مادربردهای آئورس گزارش و جزئیات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا