اخبار بازی

رونمایی از ۸ شخصیت جدید Akiba’s Beat

آخرین شماره مجله هفتگی «فامیتسو» از ۸ شخصیت جدید عنوان اکشن نقش آفرینی «Akiba's Beat»، ساخته جدید شرکت «Acquire» که در منطقه «آکیهابارا» ژاپن اتفاق خواهد افتاد، رونمایی کرده است. با ما در بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در ادامه می‌توانید جزییاتی از این ۸ شخصیت جدید را مطالعه کنید.

 

«Kotomi Sanada» (صداگذار: «Sumire Uesaka»): دختری ۱۷ ساله و سال سوم دبیرستانی که به مدرسه نمی‌رود. او از خانواده‌ای برجسته آمده و با لحنی طعنه‌آمیز و طلبکارانه با همه صحبت می‌کند.

«Reiji Shinomiya» (صداگذار: «Kenn»): مردی ۲۸ ساله که در «آکیهابارا» در جستجوی کسی است. او پس از یک اتفاق خاص به «آساهی» و باقی دوستان او می‌پیوندد، هرچند وی رفتار سردی دارد.

«Mizuki Aihara» (صداگذار: «Kensho Ono»): دانشجویی ۲۰ ساله و دوست دوران کودکی «آساهی». در مقایسه با «آساهی» که شخصیتی بی‌خیال دارد، «میزوکی» رفتاری جدی داشته و آدم قابل اعتمادی است.

«Kanon» (صداگذار:« Tetsuya Kakihara»): مرد شنل صورتی که شایعات از حضورش در «آکیهابارا» می‌گویند. وی با توهمات مردم قرارداد می‌بندد، از این رو او «پیمانکار توهم» نیز خوانده می‌شود، هرچند هویت و قصد واقعی او مشخص نیست.

«Moe Suzumori» (صداگذار: «Yuuki Kuwahara»): دختری ۱۸ ساله که در «کافه دوشیزگان» کار می‌کند. او چهره معروف حاضر بر روی تابلوی فروشگاه است و شایعاتی پیرامون وی وجود داشته که از زمان عضویتش در کافه حتی یک روز را هم مرخصی نگرفته است.

«Yukino Saionji» (صداگذار: «Hibiku Yamamura»): یک خدمتکار ۲۸ ساله که برای «کوتومی» کار می‌کند. او علاقه زیادی به «کوتومی» داشته و همیشه او را لوس می‌کند.

«Katana Saotome» (صداگذار: «Juri Kimura»): یک خدمتکار «بوکوکو» (بوکوکو به شخصیت‌های ژاپنی زنی گفته می‌شود که از گویش مردانه استفاده می‌کنند) ۱۶ ساله که در باری در خیابان‌های فرعی «آکیهابار» مشغول کار است. او از استایل خوبی برخوردار بوده و در میان مشتریان محبوب است، هرچند عدم اعتماد به نفس دائمیش باعث دستپاچگی او می‌شود.

«Akemi Extasia» (صداگذار: «Tsubasa Yonaga»): زنی راز آلود و صاحب باری که «کاتانا» در آن کار می‌کند. این بار همچنین مکانی برای خرید و فروش اطلاعات به حساب می‌آید. «آکمی» به «آساهی» و همراهانش علاقمند شده و رابطه‌ای دوستانه با آنان ایجاد می‌کند.

 

در این شماره از مجله همچنین صداگذار شخصیت‌های پیش‌تر معرفی شده این عنوان نیز مشخص شدند:

 

«Toshiki Masu» صداگذار شخصیت « Asahi Tachibana»
« Azusa Tadokoro» صداگذار شخصیت « Saki Hoshino»
« Atsumi Tanezaki» صداگذار شخصیت « Pinkun»
« Erii Yamazaki» صداگذار شخصیت « Riyu Momose»
« Nobuhiko Okamoto» صداگذار شخصیت «Yamato Hongo»

 

«Akiba's Beat» قرار است پاییز امسال در ژاپن و زمستان پیش‌رو در آمریکای شمالی برای کنسول‌های PS4 و PS Vita منتشر شود.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا