اخبار بازی

رونمایی از سایت بازی پروانه

در آستانه فروش و توزیع بزرگ ترین پروژه بازی در ایران، رقم خورد؛

رونمایی از سایت بازی پروانه

در حالی که شمارش معکوس برای فروش و توزیع بازی رایانه ­ای پروانه آغاز شده است، سایت تخصصی و رسمی این بازی در فضای اینترنت آغاز به فعالیت کرد.  

 src=/files/articles/AAA/YY.jpg style=

بازی کامپیوتری پروانه توسط اعضای استودیوی بازی‌سازی Bearded Bird و موسسه کاظمیون تولید شده است.

این مجموعه‌ها با هدف ساخت یک بازی ایرانیِ فاخر و در شأن بازیکن داخلی‌ و مطابق با فرهنگ ایرانی-اسلامی اقدام به طراحی و ساخت جهانی جدید تحت عنوان "گیتیما" نموده‌اند. بازی «پروانه؛ میراث نگهبانان نور» در شهری به نام «ناریا» اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی بازی پسری نوجوان به نام «فادیا» است که در ابتدای بازی متوجه آلودگی آب‌ها و بازگشت مجدد آلودگی به شهر پس از مدت‌ها می‌شود. او در صحبت با پدرش و رائد (حکیم و بزرگ ناریا) متوجه می‌شود فردی دچار بیماری رنگی‌شدن شده‌ و این مریضی موجب شیوع این آلودگی‌ها در شهر گردیده ‌است. در این بین مسئولیت مهمی بر عهده فادیا افتاده و وی باید با تهیه «افتیمون» و پیدا کردن فرد بیمار به کمک رائد او را درمان کرده و پس از آن به پاکسازی شهر بپردازد. اما در این مسیر موانع بسیاری چون خزدک‌ها،کلاغ بیماری‌زا و خزغول وجود دارند که باید بر آن‌ها غلبه کرد.

اگر علاقه مند هستید اطلاعات بیشتری در خصوص  بازی پروانه و زمان آغاز فروش آن کسب کنید می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه نمایید. همچنین با مراجعه به این سایت می توانید عضو کانون هواداران بازی پروانه شوید و از تسهیلات ارائه شده برای اعضای این کانون بهره مند گردید.

وب سایت رسمی بازی «پروانه: میراث نگهبانان نور» به نشانی http://www.parvaneh-game.ir در دسترس علاقمندان و بازی‌دوستان قرار دارد.

گفتنی است وب سایت http://www.beardedbird.com متعلق به گروه بازی‌سازی beardedbird، نیز کلیه مطالب مرتبط با سایت اصلی و اخبار بازی مد نظر را پوشش خبری و رسانه‌ای می‌دهد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا