اخبار بازی

روز نخست عرضه‌ی Dishonored 2 پچی 9 گیگابایتی برای نسخه‌های کنسولی آن عرضه می‌گردد

زمان کمی به انتشار رسمی بازی مورد انتظار Dishonored 2 مانده و اخیراً مطلع شدیم که قرار است روز عرضه، پچی [Patch] برای آن عرضه گردد که از حجم بالایی برخوردار است. این به‌روزرسانی تنها برای نسخه‌های کنسولی عرضه خواهد گردید و هنوز خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن نیست.

به لطف کسانی که توانسته‌اند زودتر از موعد مققر به این بازی دست یابند، مطلع شدیم که قرار است روز عرضه‌ی این بازی، یک پچ با حجم بالا برای نسخه‌های کنسولی آن منتشر گردد. حجم این به‌روزرسانی برای نسخه‌ی Playstation 4 بازی مذکور، 9.1 گیگابایت و برای نسخه‌ی Xbox One آن 9 گیگابایت است؛ همانطور که اشاره شد هنوز خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن نیست.

تاکنون جزئیات رسمی‌ای در رابطه با این به‌روزرسانی انتشار نیافته اما کاربران گزارش کرده‌اند که این پچ به بهبود نرخ فریم ریت، زمان بارگذاری، بافت‌ها، کیفیت صدا و سایه‌ها می‌پردازد. همچنین این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌های نظیر نمایش آمار در اواسط ماموریت‌ها و پیش‌نمایش تصاویر گرفته شده در درون بازی نیز می‌شود.

بازی Dishonored 2 فرا، روز جمعه 21 آبان ماه [11 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. البته شایان ذکر است که کسانی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند از امروز قادر به تجربه‌ی آن هستند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا