اخبار بازی

رهایی محدودیت ها عامل رفتن Beyond Good and Evil 2 به نسل بعد

آقای Michel Ancel در مصاحبه ای با سایت خبری GamesRadar وسعت بالای بازی Beyond Good and Evil 2 را عامل به تعویق نداختن انتشار این بازی به نسل بعد بازی های ویدئویی عنوان کرد، و گفت تا آمدن نسل بعد کنسول های بازی چیزی از این بازی نخواهید دید.

او گفت:"به دلیل پیچیدگیِ بازی، در حین توسعه ی بازی به تعدادی مشکلات تکنیکی برخوردیم."

او ادامه داد:" زمانی که من فایل ها و پرونده های تکنیکی بازی Beyond Good and Evil را برای SONY ارسال کردم که موتور Emotion Engine برای Playstation 2 توسعه یافته بود و ما کمبودی برای ساخت این بازی برای این بستر حس نمی کردیم. پرونده های ارسالی ما شامل سیاره ها و سفرهای میان آنها، شهر ها و تمام چیزهایی که قرار بود در بازی باشد می شد. اما در پایان چیز ی که ما ساختیم با چیزی که در ذهن پرورانده بودیم بسیار متفاوت و کوچکتر بود."

"البته Beyond Good and Evil نیز بزرگ بود.شما شهر ها، اقیانوس ها، ماه، سفینه های فضایی برای سفر میان سیارات را داشتید. البته سفینه های فضایی برای فائق آمدن بر محدودیت ها طراحی شده بود."

"اکنون در فکر من ساخت بازی ای میگذرد که پیشتر به آن فکر می کردم و در خاطرم داشتم، که شامل حس سفر می شد. Mass Effect در این زمینه بسیار خوب عمل کرد.و چیزهای زیادی برای ادامه ی راهشون هست، دنیای بزرگشون و روایت داستانشون."

Ancel در پایان این مصاحبه را با یک جواب کوتاه به پایان برد:" بله، بله. دلیل این انتقال همین هست."

Beyond Good and Evil 2 در سال 2008 در Ubidays سال 2008 به نمایش در آمد و از آن تاریخ به طور زیر زمینی به کار خود ادامه داده است، و آقای Ancel در E3 امسال خبر از انتقال این بازی به نسل بعد داد.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا