اخبار بازی

رمان تصویری جدید Halo معرفی شد

رمان تصویری جدید «هیلو» با نام «Halo: Tales from Slipspace» ماه اکتبر امسال با قیمت 20 دلار عرضه خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

«Dark Horse Comics» و «343 Industries» مجموعه‌ی جدید رمان تصویری سری بازی علمی تخیلی هیلو را بطور رسمی معرفی کردند.

 

این مجموعه رمان ها دارای داستانی جدید و موضوعی مهیج و اکشن خواهد بود. اطلاعات دیگری در مورد این مجموعه ارائه نشد بجز تصویری که در پایین مشاهدی می‌کنید.

 

 src=https://uupload.ir/files/ud7y_3020548-halo.jpg /></p><p> </p><p>کارگردان و تهیه کننده‌ی سری بازی‌های هیلو آقایان «Frank O'Connor» و «Tyler Jeffers» نیز در این رمان در کنار افرادی از دنیای کامیک‌بوک نظیر «Jonathan Wayshak, Eric Nguyen, Alex Irvine, Kody Chamberlain, Dave Crosland, John Jackson Miller, Jonathan Goff, Simon Roy, Duffy Boudreau» همکاری خواهند کرد.</p><p> </p><p>مجموعه‌ی جدید در ادامه‌ی سری‌های قبلی یعنی «<em>Initiation و Escalation» خواهد بود و همچنین </em>Dark Horse اواخر این ماه رمان «Fall of Reach» را دوباره عرضه خواهد کرد.</p><p> </p><p><em>Tales from Slipsace در 12 ماه اکتبر سال 2016 میلادی در فروشگاه‌های داستان‌های مصور و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی نظیر «Amazon, Barnes, Noble و Indiebound» با قیمت 20 دلار به فروش خواهد رفت.</em></p><p> </p><p><em>در آخرین خبر در مورد بازی «Halo 5: Guardians» نیز تاریخ عرضه بروز رسانی جدید آن یعنی «</em>Ghosts of Meridian» به ماه آوریل کشیده شد. و همچنین آخر این هفته می‌توانید حالت «Team Snipers» را در بازی تجربه کنید.</p><p><a class=om-news-src href=http://www.gamespot.com/articles/next-halo-graphic-novel-announced-detailed/1100-6435594/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=محمدامین یوسف زاده1394-12-24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا