اخبار بازی

رمان‌های Mass Effect پل ارتباطی بین سه گانه آن و Andromeda خواهند بود

چه اتفاقاتی بعد از سه گانه «Mass Effect» رخ داده است؟ و یا قبل از شروع داستان «Mass Effect Andromeda»، چه جریاناتی به وقوع پیوسته‌اند؟ همه‌ی این اتفاقات و جریانات بعد از سه گانه و قبل «Mass Effect Andromeda»، در رمان‌های دنباله دار «Mass Effect» مکتوب خواهند شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

«این رمان‌ها در واقع یک پیش درآمد و دنباله‌ای در طول داستان و جریانات کلی Mass Effect هستند که بخش بزرگی از حماسه Mass Effect را در بر خواهند گرفت. تمرکز این رمان‌ها بر روی شخصیت‌های کلیدی و اصلی داستان خواهد بود و همچنین جواب بسیاری از سوالات طرفداران را می‌دهند.» 

در کل، چهار رمان «Mass Effect» وجود خواهد داشت. عنوان اولین زمان، «Mass Effect Andromeda: Initation» است و ماه اوت امسال عرضه خواهد شد. نویسنده این رمان N. K. Jemisin است، و این در حالیست که آخرین رمان را Mac Walters [نویسنده سری Mass Effect] خواهد نوشت. در حال حاضر، عنوانی برای آخرین رمان «Mass Effect» وجود ندارد اما این رمان نیز ماه مارس سال 2018 عرضه خواهد شد.
در مورد نویسنده دو رمان دیگر، یعنی رمان دوم و رمان سوم، هیچ چیزی گفته نشده است. با این حال تاریخ عرضه آن‌ها به ترتیب، مارس 2017 و سپتامبر 2017 خواهد بود. «Mass Effect Andromeda» اوایل سال 2017 عرضه خواهد شد و علت تاخیر در عرضه آن، این است که این بازی همه‌ی ویژگی‌ها و نکات مهم مخصوص خود را داشته باشد. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا