اخبار بازی

رده‌بندی سنی Watch Dogs 2 در استرالیا مشخص شد

کمیسیون طبقه‌بندی بازی‌های ویدئویی استرالیا اقدام به رده‌بندی سنی بازی مورد انتظار Watch Dogs 2 کرده است. رده‌بندی سنی این بازی مشابه نسخه‌ی قبل خود می‌باشد که تقریباً 2 سال پیش منتشر شد.

بازی Watch Dogs 2 رده‌بندی سنی MA15+ را در استرالیا دریافت کرده که به این معنی‌ست که تنها افراد بالای 15 سال قادر به خرید و دریافت این بازی هستند. این کمیسیون ضمن مشص کردن رده‌بندی سنی آن مواردی نظیر "خشونت زیاد، برهنگی، کلمات رکیک و تعامل آنلاین" را دلیل اصلی خود برای اعطای این رده‌بندی اعلام کرده است.

موارد مشخص شده در اکثر بازی‌های این سبک که در فضایی پر از جرم و جنایت روایت می‌شوند وجود دارد اما این سری توجه کمتری به برهنگی و محتوای جنسی در قیاس با دیگر بازی‌های هم سبک خود دارد. در حالی که Watch Dogs 2 رده‌بندی سنی مشابه نسخه‌ی قبل خود که محتوای نامناسب آن معطوف به وجود کلمات رکیک و استفاده از مواد مخدر بوده، دریافت کرده اما احتمالاً این نسخه در استفاده از این موارد نسبت به نسخه‌ی قبل خود زیاده‌روی بیشتری داشته باشد.

این بازی تاکنون در اروپا از سوی سازمان ESRB رده‌بندی سنی نشده که به احتمال زیاد تا چند هفته‌ی دیگر این عمل انجام گیرد که می‌توانیم از طریق آن اطلاعات بیشتری از محتوای آن بدست آوریم. بازی Watch Dogs 2 در تاریخ سه‌شنبه 25 آبان ماه [15 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا