اخبار بازی

رامین جوادی سازنده موسیقی 4 Gears of War

طبق اعلام مایکروسافت، موسیقی بازی Gears of War 4 توسط رامین جوادی آهنگ ساز سریال محبوب Game of Thrones تولید شده است. وی پیش از این نیز کاندید دریافت گرمی معتبر ترین جایزه دنیایی موسیقی برای فیلم Iron Man بوده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

مایکروسافت ویدئویی از پشت صحنه منتشر کرده است که آقای جوادی مشغول کار بر روی این پروژه است. این ویدئو شامل صحبت های Rod Fergusson مدیر استودیوCoalition  به همراه سایر افرادی که در تولید موسیقی بازی نقش داشته اند مانند John Morgan به عنوان مدیر بخش صدا و Alan Meyerson مهندس ترکیب صدا ها میباشد. در ادامه Fergusson به این موضوع اشاره میکند که فرانشیز های اندکی مانند Gears of War 4 که احساسات مختلفی را با خود به همراه دارد وجود دارند. برای اینکه تمامی این احساسات را در بازی درک کنید شما به شخصی احتیاج دارید که توانایی انتقال آن ها را توسط موسیقی داشته باشد، بنابراین ما به دنبال آهنگ سازی بودیم که این توانایی را داشته باشد که رامین یک انتخاب واضح و آشکار بود.

 

جوادی که در کارنامه خود تولید موسیقی تیتراژ Warcraft را بر عهده داشته است این طور میگوید که او غرق بازی بوده است البته نه به خاطر اکشن آن  بلکه به دلیل وجود لحظات متفاوت این عنوان.  Gears of War 4قطعا عنوانی سراسر اکشن است اما موضوعی که من را جذب کرد وجود داستانی احساسی در پس زمینه ماجرای بازی بود. جوادی در ادامه اضافه کرد که موزیک گروه COG  در بازی با حالت الکترونیک خواهد بود در حالی که قطعات مربوط به دشمنان Swarm سنگین تر خواهد بود که این خود باعث ایجاد تفاوتی خوب بین این 2 خواهد شد.

 

Gears of War 4 در تاریخ 11 اکتبر برای کنسول Xbox One و PC منتشر خواهد شد. این بازی جز عنوان های Xbox Play Anywhere میباشد، به این معنی که شما میتوانید به صورت دیجیتالی آن را با کنسول Xbox One  خریداری کنید و نسخه رایگان کامپیوتر های خانگی آن را دریافت کنید و یا برعکس.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا