اخبار بازی

راد فرگوسن: Gears Of War 4 یک بازی ترس و بقا نخواهد بود

بحث‌هایی در مورد داستان «Gears Of War 4» وجود دارد که داستان آن، به چه صورت "تاریک" خواهد بود. با این که این موضوع (تاریک بودن آن) در مورد داستان بازی صخت دارد اما آقای راد فرگوسن در این باره گفت که «GeOW 4»، همان بازی اکشن‌ی خواهد بود که هواداران تجربه کرده‌ بودند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

با توجه به حسی که عکس‌ها و اسکرین شات‌های بازی به بیننده القا می‌کند، هواداران در توئیتر از راد فرگوسن پرسیدند که آیا با یک بازی ترسناک سر و کار خواهیم داشت؟ 

فرگوسن در جواب تاکید کرد که، این طور نیست. «ما بازی را به سبک ترس و بقا نمی‌سازیم و فقط اتمسفر و تم بازی تاریک خواهد بود. ما همچنان یک بازی اکشن را عرضه خواهیم کرد.» 

قبلا فرگوسن اشاره کرده بود که «GeoW 4» نسبت به بازی‌های قبلی، به مسائل بیشتری می‌پردازد و بازی بیشتر خودنمایی خواهد کرد. «GeOW 4» تمرکز بیشتری نسبت به سری قبل بر روی شخصیت‌ها و مسائل مربوط به آن‌ها خواهد داشت و همچنین داستان شخصیت‌ها و روایت آن، نسبت به قبل متفاوت است. فرگوسن این را گفت که داستان «GeOW 1»، در مورد موجودات خطرناکی در کره زمین بود، در حالی که داستان «GeOW 3»، بیشتر به جنگ بین انسان‌ها و لوکاست‌ها و در نهایت به پایان آن می‌پرداخت.

راد فرگوسن در مورد این که بازی به ریشه‌های خود باز خواهد گشت، این جمله را گفت: «در محیط تاریک و شب Gears Of War 4، چیزهای به شما حمله می‌کنند که شما را شوکه و قافل گیر خواهند کرد.»

«GeOW 4» در پاییز امسال عرصه خواهد شد.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا