اخبار بازی

دیوید کیج: من به هنر در بازی های خود اهمیتی نمی دهم

dcage.jpeg

دیروز و در طی یک مصاحبه ی خبری، شخصی از دیوید کیج پرسید که آیا او خود را یک نویسنده می داند یا خیر؟! دیوید کیج در پاسخ از خبرنگار کمی وقت درخواست کرد تا نسبت به سوال فکر کند. اما در پاسخ گفت: "بعضی اوقات با خود فکر می کنم و می گویم که آیا من یک خالق و صاحب هنر هستم؟! در جواب خود فقط به یک جمله می رسم و آن هم این است که به طور کلی خیر! من به این موضوع فکر نمی کنم که در حال ساخت یک عنوان هنری هستم بلکه سعی می کنم کار خود را به بهترین نحو ممکن و با علاقه و اشتیاق انجام دهم و همیشه به کارهای خود ایمان و آنها را باور دارم."

همچنین دیوید کیج در ادامه ی مصاحبه گفت که در طول مدت زمان ساخت یک بازی، او خود را همانند همکارانش می داند و تنها مساله ای که برای تیمش اهمیت دارد این است که عنوانی راخلق کند که حتی بعد از گذشت 50 سال از ساخت آن، به عنوان یک خاطره ی بسیار خوب در ذهن طرفدارانش ثبت شود. اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد، ما می توانیم ادعا کنیم که ساخته ی ما یک اثر هنری بوده است اما به طور کلی من توجهی به این موضوع ندارم و سعی می کنم در کار خود موفق باشم.

البته در پایان مصاحبه، دیوید کیج خود را یک نویسنده می داند و در مورد کار خود میگوید: "من حدود یک سال وقت صرف می کنم تا بتوانم یک مطلب و داستان عالی را پیاده سازی کنم. زمانی که شروع به نویسندگی می کنم، دیگر شب و روز برایم اهمیتی ندارد و سعی می کنم بیشتر اوقات مشغول کار بر روی پروژه ی خود باشم. من بیشتر سعی می کنم احساسات شخصی خود را بر روی کاغذ پیاده سازی کنم و عنوان هایی همانند Heavy Rain خلق کنم. احساسات من در عنوان Heavy Rain همانند یک پدر واقعی بود و تمام مسئولیتی که یک پدر در قبال همه چیز دارد را هنگام بازی در خود احساس می کردم. اگر بخواهید از این دید به شخصیت من نگاه کنید، می توانید مرا یک نویسنده بدانید و باید بگویم بله. از دید شما من یک نویسنده هستم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا