اخبار بازی

دیدگاه مدیر اجرایی EA نسبت به iPhone 6 و تقابل آن با کنسول‌های نسل هشتم

مدت زمان کوتاهی از معرفی رسمی iPhone 6 می‌گذرد و افراد بسیاری سعی کرده‌اند آن را از جهت‌های متفاوتی مورد بررسی و آنالیز قرار دهند. در این میان مدیر اجرایی الکترونیک آرتز iPhone 6 را هم‌تراز با کنسول‌های نسل حاضر دانسته و به نوعی iPhone 6 و ویژگی‌هایش را تحسین و آن در تقابل با کنسول‌های نسل هشتم قرار داده است.

Frank Gibeau معتقد است که iPhone 6 این توانایی را دارد که فاصله بین کنسول‌ها و تلفن‌های هوشمند را از نظر عملکرد و قدرت کاهش دهد و خود را هم‌تراز آن‌ها قرار دهد. او به برخی از ویژگی‌های iPhone 6 اشاره داشته و گفته است که «صفحه نمایش رتینا آیفون 6 و پردازنده ارتقا یافته آن در کنار توانایی‌های گرافیکی و 128 گیگابایت حافظه آن، این امکان را به این ابزار می‌دهد تا خود را هم‌تراز با کنسول‌های نسل حاضر قرار دهد.»

او ادعایی مشابه را در رابطه با بازی‌های تلفن‌های هوشمند داشته و ذکر کرده که بازی‌های تلفن‌های هوشمند هم در حال رقابت با کنسول‌های نسل فعلی هستند و خواهند بود و تردیدی در این موضوع وجود ندارد. هم‌چنین گفته است که حرکت پیوسته تلفن‌های هوشمند در مسیر تکنولوژی، این اجازه را به آن‌ها می‌دهد که فاصله خود را با دیگر ابزارها کاهش دهند و به همین دلیل هم EA سعی کرده در سال‌های اخیر تمرکز ویژه‌ای را بر روی تلفن‌های هوشمند داشته باشد.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا