اخبار بازی

دیده شدن نسخه PC عنوان Final Fantasy: Type-0 HD در سایت Amazon

روراست که باشیم، می‌توان گفت اکثریت افشاسازی‌هایی که توسط Amazon صورت می‌گیرند بعد از چند ماه رسماً تایید می‌شوند. البته بله، هستند عناوینی همچون Halo 3 و Halo: The Master Chief Collection که هنوز خبری از نسخه PC شان نیست. اما در هر حال، عناوینی همچون GTA V ،Mortal Kombat و چندی دیگر نیز هستند که نسخه PC شان ابتدا توسط Amazon لیک شد.

 

و از آن جایی که Square Enix نیز مدتی است که تصمیم به عرضه برخی عناوین از سری FF بر روی PC گرفته است، پس می‌توان گفت احتمال عرضه نسخه HD بازی Final Fantasy: Type-0 نیز بر روی PC بالا است.

 

این بار، شعبه ایتالیا سایت Amazon، عرضه Final Fantasy: Type-0 HD بر روی PC در تاریخ 20 March سال 2015 را افشا کرده است. نه تنها این، بلکه صفحه مربوط به نسخه PC دارای ASIN (کد شناسایی استاندارد Amazon) مخصوص خود نیز هست. بدین ترتیب که ASIN: B00KX5RR1M مربوط به نسخه PS4 و ASIN: B00KX5RQKO مختص نسخه PC است.

 

 src=https://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2014/10/FF-Type-0-HD-PC.jpg style=

 

به طور خلاصه، این افشاسازی ممکن است قانونی بوده و صحت داشته باشد. اما باز هم باید آن را تا انتشار یک اعلامیه رسمی از سوی Square Enix به عنوان یک شایعه در نظر گرفت. حال اگر این خبر صحت داشته باشد، سوال بزرگی که مطرح می‌شود این است که آیا Final Fantasy: Type-0 HD به هنگام عرضه روی PC، دارای دمویی از نسخه PC عنوان Final Fantasy XV نیز خواهد بود؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا