اخبار بازی

دو پلتفرم مقصد No Man’s Sky سرور‌های متفاوتی خواهند داشت

یکی از مواردی که علاقه‌مندان به بازی مورد انتظار No Man’s Sky تاکنون مایل به دانستن آن بودند، این مورد بود که آیا پلتفرم‌های مقصد این بازی [PC و PS4] از سرور‌های جداگانه‌ای استفاده می‌کنند یا خیر؟ که استودیوی Hello Games در تازه‌ترین اقدامات خود به این پرسش پاسخ داده و با توجه به آن، مشخص شده که هر دو نسخه‌ی این بازی دارای سرور‌های جداگانه‌ای هستند.

مشخص شدن این نکته از آن جهت بااهمیت بنظر می‌رسد که هم‌اکنون مشخص شده، نام سیاره‌هایی که هر یک از بازیکنان کشف می‌کنند و بر روی آن می‌گذارند با سیاره‌های مشابه در پلتفرم دیگر متفاوت است. آقای Sean Murray، موسس استودیوی Hello Games، در طی گفتگویی که در وب‌سایت Reddit با علاقه‌مندان داشته در این مورد اظهار کرده است: "بازیکنان [بازی No Man’s Sky] بر روی پلتفرم‌های PC و PS4 از دو سرور جداگانه استفاده خواهند کرد. ما در حال بررسی و آزمایش این مورد هستیم که ببینیم چه کسی اسم احمقانه‌تری برای سیاره‌ها انتخاب می‌کند… بیایید بازی را شروع کنیم."

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از این بازی منتشر شده، بازیکنان می‌توانند به صورت آزادانه در محیط بازی به جستجو بپردازند و پس از کشف سیاره‌های موجود در بازی، برای آنها نامی انتخاب کنند که دیگر بازی‌کنندگان نیز قادر به مشاهده‌ی آن‌ها هستند.

بازی No Man’s Sky به صورت کاملاً آفلاین قابل بازی کردن می‌باشد، بنابراین در صورت قطعی سرور‌های آن، بازیکنان همچنان می‌توانند به بازی کردن بپردازند و دسترسی آن‌ها قطع نخواهد شد. این بازی به عنوان تجربه‌ای چندنفره شناخته نمی‌شود چرا که با توجه به بزرگی بازی و کهکشان‌های فراوان آن، احتمال برخورد بازیکنان به صورت آنلاین به هم، بعید به نظر می‌رسد.

No Man’s Sky هم‌اکنون برای پلتفرم PS4 منتشر شده و قرار است در تاریخ 22 مرداد ماه [12 آگوست] برای پلتفرم PC نیز عرضه گردد. با توجه به اینکه در روز اول انتشار بازی و هجوم بازیکنان به آن هستیم، تاکنون خبری مبنی بر بروز مشکل در سرور‌های بازی منتشر نشده است و این خبر خوبی برای علاقه‌مندان به این بازی خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا