اخبار بازی

دو بازی Mafia III و FIFA 17 صدر جدول فروش انگلستان را تصاحب کردند

بازی FIFA 17 همچنان به سلطه‌ی بازار انگلستان ادامه می‌دهد و بازی Mafia III با وجود مشکلات متعدد و نقد های منفی، از نظر فروش به موفقیت نسبی‌ای رسیده است.

با وجود کاهش 79 درصدی فروش بازی محبوب FIFA 17 نسبت به هفته‌ی گذشته، این بازی همچنان پر فروش ترین بازی‌ ویدئویی در انگلستان به شمار می‌رود و برای بار دومین بار صدر جدل فروش هفتگی این کشور را تصاحب کرده است.

بازی Mafia III با این که در اولین هفته‌ی انتشارش موفق به کسب جایگاه دوم جدول فروش هفتگی شده، اما نباید نسبت به فروش آن بی توجه باشیم. فروش هفته‌ی نخست سومین نسخه‌ی این سری نسبت به نسخه‌ی قبلی آن، Mafia II، که 6 سال پیش وارد بازار شد، بیش از 58.7 درصد افزایش داشته است. این مهم نشان می‌دهد که با گذر زمان محبوبیت این سری افزایش داشته است.

اما موفقیت Mafia III از نظر فروش، از هفته‌ی آینده خود را نشان می‌دهد؛ چرا که نقدهای منتقدین از این بازی تا بحال نسبتاً منفی بوده و به ایراد مشکلات گرافیک فنی و طراحی تکراری مراحل اصلی بازی پرداختند. باید ببینیم آیا طرفداران این سری محبوب نظر منتقدین را نادیده خواهند گرفت و به خرید بازی مورد علاقه‌ی خود خواهند پرداخت یا با منتقدین همراه خواهند شد.

سه بازی برتر دیگر در جدول این هفته، به ترتیب Forza Horizon 3، Grand Theft Auto V و Rocket League هستند. سومین نسخه‌ی سری مافیا تنها بازی بزرگی بود که در این هفته منتشر شد و توانست جزو 10 بازی پر فروش انگلستان قرار گیرد.

هفته‌ی آینده با توجه به عرضه‌ی دو بازی Gears of War 4 و WWE 2K17 در کنار هدست واقعیت مجازی Playstation VR جالب توجه خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا