اخبار بازی

دو بازی دیگر نیز از لاین آپ مایکروسافت برای E3 خط خوردند

پس از آنکه مشخص شد عنوان محبوب Quantum Break در E3 حضور نخواهد داشت و همانند سال گذشته در گیمزکام نمایش داده خواهد شد، فیل اسپنسر امروز اعلام کرد که عناوین Scalebound و Crackdown در E3 حضور نخواهند داشت.

در انتهای یک نامه طولانی که در مورد همکاری مایکروسافت و Oculus Rift بود، فیل اسپنسر چنین بیان کرد: «یک لاین آپ فشرده از بازی‌ها برای E3 به معنی این است که زمان کافی و مناسب برای اختصاص دادن به تک تک عناوینمان وجود ندارد که لایق این عنوان‌ها باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم که تعدادی از عناوین مورد انتظار خود را برای همایش گیمزکام در ماه آگست حفظ کنیم. اطمینان می‌دهم که عناوین QB، SB و CD در مرکز توجهات گیمزکام، در کنار عناوین جدید برای Xone و PC نمایش خواهند داشت.»

به نظر توضیح قانع کننده‌ای می‌آید. از طرفی با توجه به اینکه QB به سال 2016 موکول شده و رمدی به تازگی چند تن از اعضای اصلی و بلندپایه خود را از دست داده، اوضاع خیلی امیدوار کننده نیست. همچنین وقتی به سابقه همکاری مایکروسافت با سازند‌ه‌های ژاپنی نیم نگاهی بیاندازیم، اعتماد به نفسمان نسبت به قضایا کمتر خواهد شد.

البته با تمام این اوصاف، مایکروسافت هنوز هم چیزهای زیادی در آستین خود دارد تا در E3 نمایش دهد. Forza 6، Rise of The Tomb Raider، Halo 5، نمایش اولیه Gears of War و … که در کنار نمایش عناوین بزرگ مولتی پلتفرم می‌توانند کنفرانس موفقی برای مایکروسافت رقم بزنند.

کافی است تنها 3 روز دیگر منتظر ماند و دید که آیا این اقدامات برای نشان دادن عناوین انحصاری جدید توسط مایکروسافت صورت گرفته یا برای اضافه کردن وقت نمایش عناوینی که همه ما می‌دانیم نمایش خواهند داشت.

کنفرانس مایکروسافت، روز دوشنبه ساعت 9 شب به وقت تهران برگزار خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا