اخبار بازی

دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای برگزار می شود

دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای "iran g d c 2013"با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه آزاد کاشان برگزار می شود .

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، استقبال پر شور 34تیم از دانشگاه های سراسر کشور از نخستین مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای در دانشگاه کاشان ، برگزار کنندگان این رویداد را برآن داشت تا دومین دوره مسابقات را با توانمندی هرچه بیشتر اولیل اردیهشت سال آینده برگزار کنند.

کشف استعدادهای خلاق و مبتکر و خلق آثار نو در عرصه بازی‌سازی،آشنایی شرکت‌‌کنندگان با دستاوردها و توان ملی ارئه گردیده در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، برقراری ارتباط میان صنعت و بازار تجارت از طرفی و دانش و هنر و نو آوری از طرفی دیگرو بسترسازی محیط علمی دانشگاه برای بروز و رشد استعدادهای بازی‌سازی مبتنی بر علم و هنر ایرانی اسلامی از اهداف برپایی این مسابقات است .

ترویج طراحی و ساخت بازی‌های بومی و ملی مبتنی بر ارزش‌های والای معنوی و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هدف‌گذاری ارتقاء میزان انگیزه و اشتیاق دانشجویان و علاقه‌مندان به بازی‌سازی با ایجاد فضائی رقابتی بین دانشگاه‌ها و مراکز ایده پردازی وطراحی و تولید بازی در سطح کشور دیگر اهداف برگزاری مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای را تشکیل می دهند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا