اخبار بازی

دنیای Mass Effect: Andromeda جهان باز، همراه با اصلاحات زیاد

 

در حالی که اطلاعات زیادی از عنوان آتی «بایوور»، «Mass Effect: Andromeda» (مس افکت: اندرومدا) منتشر نشده است، بخش OXM سایت «Gamesradar» مصاحبه‌ای را با کارگردان بازی ترتیب داده. برای اطلاعات بیشتر با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 src=https://www.bazicenter.com/files/cache/files-news-mass-effect-andromeda%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.png style=

 

 

طی مصاحبه انجام شده با آقای «مک والترز» کارگردان اندرومدا، درباره ساختار «جهان باز» (Open World) این عنوان، شباهتش به اثر «Dragon Age: Inquisition» و توسعه با انجین خانگی استودیوی «دایس» یعنی «فراست‌بایت» صحبت شده است که به نظر می‌رسد همه چیز یک اصلاح جدی را تجربه کرده‌اند.

وی گفت:

 

«وقتی شما به سوی یک اثر جهان باز پیش می‌روید، به یک تطبیق سازی احتیاج دارید و نمی‌توانید مانند قبل عمل کنید. بنابراین علاوه بر چیزهایی که ما در مورد موتور پایه جدید گفتیم، مجبور خواهیم بود تا برخی از مکانیک‌ها، سیستم‌ها و کار کردشان را مورد بازنگری قرار دهیم.»

 

«یانیک روی» از بایوور پیش‌تر گفته بود که تیم آن‌ها قصد دارد: «فضا را به عنوان یک موضوع دریافت، و آن را به یک مکان تبدیل سازد»، در نتیجه بازی یک دنیای زنده خواهد داشت و واژه کلیدی برای تیم توسعه، «کاوش و اکتشاف» است.

 

«در نتیجه صحبت درباره پیش روی به سوی کاوش و اکتشاف، پیش روی به سوی بیشتر جهان باز شدن، آزادی عمل و انتخاب‌های بیشتری را در بر دارد. قطعا همه این موارد، فاکتورهایی خواهند بود که مشابه بخش شوتر سوم شخص بازی، در طراحی هسته اصلی گیم‌پلی راه یافته‌اند. و من می‌توانم صادقانه بگویم که مبارزات حالا بسیار سیال‌تر و طبیعی‌تر شده‌اند.»

 

با این تفاسیر و با توجه به تغییرات بسیار اندرومدا نسبت به نسخه‌های قبل، چندان عجیب نیست که چیزهای زیادی از چهارمین نسخه سری ندیده‌ایم. شاید نمایشگاه «گیمزکام» برای دادن اطلاعات جدید بسیار نزدیک باشد، ولی ما همچنان امیدواریم.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا