اخبار بازی

دموی قابل بازی Nioh از ۲۶ آپریل تا ۵ می در دسترس همگان قرار می‌گیرید

امروز شرکت «تکمو کویی» از عرضه دموی قابل بازی از نسخه آلفای جدیدترین عنوان استدیوی «تیم نینجا»، «نی‌اوه»، از تاریخ ۲۶ آپریل تا ۵ می برای کنسول PS4 خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در ادامه می‌توانید نظرات تیم سازنده در مورد این عنوان را بخوانید.

 

«کو شیبوساوا»، تهیه کننده

«ده سال از معرفی اولیه «نی‌اوه» می‌گذرد. در تمام آن سال‌ها بازی‌بازان در مراسم‌های چون E3 و Gamescom منتظر دیدن این عنوان بودند. ما همیشه در طول این سال‌ها، حمایت هواداران در سراسر دنیا را حس کردیم.

 

حال، «نی‌اوه» -عنوانی که با تمام توان «تکمو کویی» ساخته شده است- در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. به منظور تشکر از هوادارانی که در طول این سال‌ها صبر کردند، و برای اینکه بازی‌بازان در سراسر دنیا بتوانند هرچه زودتر «نی‌اوه» را تجربه کنند، ما در این ماه دموی آلفای این عنوان را منتشر خواهیم کرد. امیدواریم که شما از فائق آمدن بر چالش‌های موجود در این دنیای سخت‌گیرانه سامورایی‌ لذت ببرید.»

 

تیم نینجا

«قرار گرفته در زمان جنگ داخلی در ژاپن، «نی‌اوه» نه تنها از المان‌های کلاسیکی چون سامورایی و موجودات ماورالطبیعه موجود در افسانه‌های ژاپن استفاده کرده، بلکه نشاط شمشیرزنی و مبارزات سامورایی توسط «تیم نینجا» را برای شما به ارمغان می‌آورد، سازندگانی که تعریف جدیدی از مبارزات اکشن و خونین ارائه کردند.

 

ما با عرضه دمو در این ماه گوشه چشمی از این تجربه جدید را به بازی‌بازان ارائه می‌دهیم. هرچند، این دمو برای مدت محدودی در دسترس قرار می‌گیرد، پس حتما تا زمانی که فرصتش را دارید آن را تجربه کنید! بازیکنانی که بتوانند یک مرحله در این دمو را به اتمام برسانند، محتوای قابل دانلود «The Mark of the Conqueror» برای آنان فعال خواهد شد. رسیدن به این دستاورد، محتوای قابل دانلود مخصوصی را برای شما در نسخه نهایی بازی فعال خواهد کرد.

 

ما همچنین دوست داریم که بازخورد شما نسبت به این عنوان را بشنویم! ما در طول فعال بودن دمو یک نظرسنجی آنلاین برگزار خواهیم کرد، پس به ما بگویید که چه نظری در مورد بازی داشته و ما چگونه می‌توانیم آن را لذت بخش‌تر کنیم.»

 

«نی‌اوه» قرار است در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا