اخبار بازی

دموی بتای محدود FIFA 17 برای دانلود در دسترس قرار گرفت

دموی بتای محدود بازی FIFA 17 برای کسانی که هفته‌های گذشته برای دریافت آن ثبت‌نام نمودند، در حال ارسال شدن است. این نسخه‌ی بتا تنها برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.

برخی از مردم در وب‌سایت Reddit گزارش داده‌اند که کدهای بتای محدود بازی FIFA 17 از سوی EA برای آن‌ها ارسال شده است. اگر جزو گروهی هستید که برای دریافت این نسخه ثبت‌نام کرده‌اید و تاکنون کد مخصوص به خود را دریافت نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم پوشه‌ی SPAM پست الکترونیک خود را بررسی کنید؛ چراکه برای برخی این ایمیل‌ها به صورت عادی به پوشه Inbox‌شان ارسال نمی‌شود و سرویس دهنده‌ی پست‌الکترونیکی آنها را به عنوان اسپم می‌شناسد.

برای کسانی که به قدر کافی خوش‌شانس برای دریافت این نسخه از این بازی محبوب بوده‌اند، از سوی EA Sports ایمیلی با پس‌زمینه زرد رنگ برای‌شان ارسال شده که در آن آمده است:" موفقیت در دریافت نسخه‌ی بتای محدود بازی FIFA 17 را به شما تبریک می‌گوئیم. از شما بابت کمک برای ساختن بهترین FIFAیی که تاکنون ساخته شده، سپاس گذاریم."

همچنین هرگونه اشتراک گذاری تصویر و استریم زنده از این بازی در انجمن‌ها منع شده و امکان فروش این کد‌ها به دیگران نیز ممنوع می‌باشد. کدهای بتای محدود FIFA 17 در بازه‌های زمانی مختلف و به صورت دسته‌ای برای ثبت‌نام کنندگان ارسال می‌شود. این بتای محدود از تاریخ 28 مرداد [18 آگوست] تا 7 شهریور [28 آگوست] قابل دسترس خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا