اخبار بازی

دلایل انحصاری شدن Titanfall برای پلتفرم های Xbox از زبان یک عامل داخلی

میلیون ها بار شنیده ایم که Respawn Entertainment گفته است بازی Titanfall انحصاری Xbox خواهد بود و دلیل آن هم سرورهای Azure شرکت مایکروسافت اعلام شده. اما واقعا قضیه چیست؟
یکی از عاملین صنعت که با نام کاربری famousmortimer در انجمن NeoGAF حضور دارد گفته است: "استدیو Respawn به دلیل کوچک بودن خواستار تمرکز بر روی یک کنسول بود. سال 2011 و 2012 بود که مایکروسافت در پشت پرده مشغول ارائه دیدگاه هایش برای Xbox One بود و در همین لحظه سونی اطلاعات جمع آوری می کرد اما چیزی را به اشتراک نمی گذاشت. عده کثیری از افراد صنعت پیش بینی کرده بودند که مایکروسافت پیروز این نسل خواهد بود …. تا سال گذشته. Respawn کنسول XB1 را برگزید زیرا به نظر می آمد که انتخاب بهتر باشد. مایکروسافت برای پیشروی آن تلاش میکرد و سونی هم فقط سکوت اختیار کرده بود. 360 پیروز مناطق اروپای شرقی و آمریکای شمالی بوده است، جایی که سبک شوتر اول شخص حکمرانی می کند."

درباره حضور هیولا و موجودات فضایی در Titanfall کاربر مذکور می گوید: "با یکی از رابطان خود در EA که قابل اعتماد است تماس داشته ام. فقط یک نقشه در بخش داستانی وجود دارد که در آن به مبارزه با موجوداتی غیر از انسان خواهید پرداخت که به زور می توان آنها را هیولای غول آسا معرفی کرد."

Titanfall در 11 مارس برای Xbox One و PC عرضه خواهد شد. نسخه Xbox 360 با تاخییر دو هفته ای خواهد آمد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا