اخبار بازی

دعوا Interplay و Bethesda بر سر Fallout MMO !!


اگر طرفدار سري Fallout باشيد مطمئنا مي دانيد كه در سال 2007 خالق اين سري يعني Interplay امتياز اين سري بزرگ را به Bethesda Softworks فروخت و در اواخر سال 2008 بازي Fallout 3 توسط اين شركت عرضه شد. در زماني كه اين قرارداد بسته شد Interplay امتياز سري بازي MMO بر اساس Fallout را به Bethesda واگذار نكرد و اين حق را براي خود نگه داشت.

همانطور كه مي دانيم بازي Project: V13 ( همان Fallout MMO كه به صورت رسمي تاييد نشده اما يك بچه خردسال هم متوجه مي شود اين بازي Fallout MMO است !) با همكاري Interplay و Masthead Studios در حال ساخت است. در حال حاضر Bethesda قصد دارد اين امتياز را هم از Interplay بگيرد.

طبق اعلام Bethesda در حالي كه دو سال پيش قرارداد امتياز Fallout بين دو شركت بسته شده است , Interplay به طور كامل ساخت بازي را شروع نكرده است و بايد اين امتياز به Bethesda برگرداننده شود. هر چند Interplay اين ادعا را به صورت كامل رد كرده است و حتي اعلام كرده است ساخت Project: V13 از نوامبر 2007 شروع شده است.

Interplay به تازگي فروم بازي Project: V13 را تاسيس كرده است و مدير فروم در رابطه با اين موضوع اعلام كرده است كه Interplay فعلا جوابي به اين ادعا نمي دهد اما Project: V13 به خوبي مراحل ساخت خود را پيش مي برد. Interplay در وضعيت بدي قرار گرفته است و اين در حاليست كه اين شركت در سال 2008 هيچ سودي نداشته و با كسر بودجه اي 2 ميليون دلاري مواجه بوده است !!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا