اخبار بازی

دشمن نامرئی ، در بخش مولتی “BF3” شما تنها نیستید ، “زلزله” در کنار شماست .

"سازندگان بازی Battlefield 3 یعنی استودیو DICE بار دیگر به قدرت موتور گرافیکی خودشان Frostbite 2 اشاره کردند و از توانایهای این موتور گرافیکی سخن گفتند ."
از همین استودیو اقای "Lars Gustavsson" که طراح ارشد بخش مولتی پلیر BF3 میباشد، در طی اظهار نظری جالب اذعان کرد: ما با موتور گرافیکی "Frostbite 2" میتوانیم به ساخت زلزله در بخش مولتی بازی دست یابیم و این موتور پتانسیل این فن اوری را به همانند بخش تک نفره بازی در بخش مولتی BF3 نیز قادر میباشد .
وی در مصاحبه ای که با مجله "PSM3" داشت اذعان کرد: "از نظر تکنیکی این امر امکان پذیر میباشد که ما با استفاده از قدرت Frostbite 2 شاهد زلزله در بخش چند نفر بازی باشیم" .

"هنوز هم بر روی تخریب محیط در بخش چند نفره بازی در حال کار میباشیم ؛ و گفتن این مسئله که میشود هنوز بسیار زود است" .
ولی با این حال با موتور "Frostbite 2" از نظر فنی این امکان که زلزله را در بخش مولتی بازی بگنجانیم بسیار است. ( اگر از احساسمان سوال کنید )
احساس کودکی را داریم که با Frostbite به یک مغازه شرینی فروشی رفته باشد ، بیش از انچه فکرش را بکنیم و نیازش را داشته باشیم ، ویژگی و امکان دسترسی در Frostbite میباشد ولی با تمام این امکانات هنوز هم بر روی اینکه چگونه بهترین خروجی را از Frostbite بگیریم تلاش میکنیم .
وی در اخر نیز اذعان کرد ، این شروعی تازه برای این موتور میباشد .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا